About Me

My photo
Cinta bukan terletak pd ucapan yg berulangkali..cinta tidak pernah berubah,cuma insan yg mengubah hatinya..Insan yg menangis kerana cinta bukanlah bererti jiwanya lemah,tetapi itulah diantara bukti sebuah cinta yg hebat dan bukanlah suatu permainan.. Usah diratapi perpisahan dan kegagalan bercinta krna hakikatnya jodoh e2 bukan ditangan mnusia..atas kasih syg Allah, kau dan dia dipertemukan dan atas limpahan ksihNya jua kau dan dia dipisahkan krna hikmah yg tersembunyi. Prnahkah kau terfikir kebesaranNya??
online counter

Saturday, November 27, 2010

|| REDAH AKU DAN KAU PUNYA OLEH BEN ASHAARI ||

Yerp memang betul tu saya nak join lagi sekali segmen dari En. Ben okeh. Nak tahu segmen apa? Inilah segmen REDAH AKU DAN KAU PUNYA OLEH BEN ASHAARI, nak tahu lebih lanjut? Sila klik [ini] . 



: 5 ENTRY EN. BEN YANG SAYA SUKA BACA :


Suka entri yang ini kerana, sama juga dengan saya. Saya blogger baru den what? Salah ke kalau saya nak membuat satu diari dalam alam maya ini. En Ben punya entri ni banyak info yang dia kasi tahu, walaupon hanya dalam kata-kata biasa. Jadi penyemangat saya untuk terus melakukan Diari Apezs Slamber.

Hahaa walaupun ini bukan cerita dari En. Ben sendiri. Ia disebarkan kepada saya untuk membacanya. Bukan apa, cerita ini ada serba sedikit terjadi pada saya. Cuma takdela sampai mcm itu sekali.

Yeah! Entri ni pulak memang best. 2nd saya join segmen dari En. Ben, ingin mencuba kebolehan saya mengarang serta menarik kawan blogger utk membaca. Walaupun tak berjaya tapi puas ada.

Inilah paltform untuk aku berdiri dalam dunia BLOGGER ni dengan jayanya ada rakan-rakan yg sporting mcm korang. Kalau tidak tidak mungkin akan berjaya seramai ini dah followers. Kredit for u En. Ben. Thanks also.

Entry yang ini pula bukan saya nak kata panjang2, cuma nak BERSETUJU dengan En. Ben.


: 5 ENTRY APEZS SLAMBER YG PATUT KORANG BACA :

Ini entry saya yang best sebab saya sambut hari lahir yang ke-?.

Entry ini yang saya suka juga, Kerana balasan mesej yang diberikanlah, saya mula bangun kembali dan cuba perbaiki diri.

Hehe entry yg ini bukan apa, kerana merekalah saya mampu untuk mencantikkan BLOG serta MEMPERBAIKI susunan kata.

Ok yang ini pula, untuk semua kenalan dimana sahaja. Berjaga-jaga.!!

Ini adalah salah satu penulisan yang tulus dari saya Apezs Slamber. Berkisarkan kesah yang saya research dr seseorang untuk jadi tatapan penulisan saya. Ia merupakan penulisan yang baru nak bermula. Harap dpt kritikkan membina serta pdangan semua.







Oklah ini sahaja dari saya. Semoga dapat sambutan juga, seronok kita sama-sama..

10 comments:

ieda said...

teruskan berkarya dik ..
cayuk2 ...
akak punn dah follow adik :)

apezs shah said...

|kak ieda| thanks kak.. saya pon harap mcmtu..;)

Cik Puan iLa said...

salam perkenalan..Cik Ila dh follow blog ni.. :)

apezs shah said...

|cik ila| Yeaa salam kenal dr saya juga...;) thanks.

Muhammad said...

Saya dh join dh....jom redah blog saya..

Muhammad said...

Saya dh join dh....jom redah blog saya..

apezs shah said...

|matika| thanks for join, BUT mcmane nak ke blog u. i klik but not avaible ur blog.

aima in luv said...

aima melawat sini,,, nak baca en3 best...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

salam kenal..
good luck ye...

Miss FZ said...

salam perkenalan..:) cantiknya layout..saya ni gile tukar2 layout. bosan sikit, tukar.huhu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Q Jerit Cepat !


ShoutMix chat widget

Followers Q