About Me

My photo
Cinta bukan terletak pd ucapan yg berulangkali..cinta tidak pernah berubah,cuma insan yg mengubah hatinya..Insan yg menangis kerana cinta bukanlah bererti jiwanya lemah,tetapi itulah diantara bukti sebuah cinta yg hebat dan bukanlah suatu permainan.. Usah diratapi perpisahan dan kegagalan bercinta krna hakikatnya jodoh e2 bukan ditangan mnusia..atas kasih syg Allah, kau dan dia dipertemukan dan atas limpahan ksihNya jua kau dan dia dipisahkan krna hikmah yg tersembunyi. Prnahkah kau terfikir kebesaranNya??

Wednesday, November 24, 2010

|| Happy Birthday to Me ||


Salam and selamat malam kepada korang semua. Rasanya masa entri ini dipostkan saya sudah tidur dgn nyenyaknya sambil bermimpikan indah-indah kerana sudah menjangkau usia saya 24 tahun pada 24/11/2010 Rabu 12.00AM. OMG terasa sudah tua, nak kawen ke? oh tidak awal lagi, masih muda hendak mendirikan rumah tangga. Nak kasi makan pasir ke anak orang tu nanti hehe.. Harapan saya setelah menjengah usia 24 tahun ni agar kesihatan sentiasa sehat, ceria, masalah berkurang, kaya dengan usaha sendiri dan dilindungi olehNya sentiasa. Saya mengundur dirilah semua. Rasanya tidak ada kawan yang nak membuat suprise utk saya malam ni. Arini kan kerja, gilerhh nak wat jamuan waktu mcmnie. Ngantok esok tau, oklah semoga sambung dengan mimpi-mimpi indah..muaahx..(",)

8 comments:

oshin said...

happy birthday to u . smga success dalam hidup yaw ;) 24 tahun suda . harapan yg bgus . amin2 .

Eman said...

Hepi Bufdayy APEZS!!
mai singgah blog eman amik kek en.
aku buat kek tadikk. mesti ko sukee nnt.
;DD

zacky ~786~ said...

hpy bufday bro.~!!

.: waRDaTuL fiRDaus :. said...

hepi besday dari wardah.... moga segala impian tercapai, insya Allah.. :))

NcekYus said...

wah!! bestday boy la..
Ok Bro.. good luck, may Allah blessing u..

apezs shah said...

|oshin| thanks so much..
hope so.. doakan sesama k..;)

|Eman| hehe thanks yea..;) hargai itu kek.

|zackry| hehe thanks so much..;)

|wardatul| insyallah moga2 k.. thanks. :)

|Ncek| hehe thanks for the wish kat sini and fb... dah bangun pon..;)

Nieza Mi-cha said...

hepy befday to you... hepy2 selalu...^_^

apezs shah said...

|nieza| thanks happy besday to me hehe.. insyallah..;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Q Jerit Cepat !


ShoutMix chat widget

Followers Q