About Me

My photo
Cinta bukan terletak pd ucapan yg berulangkali..cinta tidak pernah berubah,cuma insan yg mengubah hatinya..Insan yg menangis kerana cinta bukanlah bererti jiwanya lemah,tetapi itulah diantara bukti sebuah cinta yg hebat dan bukanlah suatu permainan.. Usah diratapi perpisahan dan kegagalan bercinta krna hakikatnya jodoh e2 bukan ditangan mnusia..atas kasih syg Allah, kau dan dia dipertemukan dan atas limpahan ksihNya jua kau dan dia dipisahkan krna hikmah yg tersembunyi. Prnahkah kau terfikir kebesaranNya??

Tuesday, November 23, 2010

|| Nak Angkat ||


Salam dan selamat pagi kengkawan. Kita bertemu lagi juga akhirnya, alhamdulillah Tuhan masih memanjangkan umur kita. Cuma sekarang ni tak tahu nak tulis panjang², badan masih lemah tetapi skrg dah berada diopis. Nak buat mcmane cuti sakit dapat sehati je, kenalah gigihkan diri utk ke kerja juga. Tak larat sangat nanti rest jela kat opis ni. Nak bangun tadi pon memikirkan mcm-mcm, nak pergi klinik lagi atau ke opis je. Badan saya memang tak larat lagi, sengal badan mmg tak hilang. Nak berdiri tegak pun memerlukan penampungan tapak tangan. Korang mcmane? Sehat? Kalau tak sehat juga makan ubat k!. Saya undur diri dulu, nanti kalau saya ada masa jumpa lagi.. sayonara..!!

p/s : Kaki yang nak angkat tapi kenapa kepala pulak yang berpusing.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Q Jerit Cepat !


ShoutMix chat widget

Followers Q