About Me

My photo
Cinta bukan terletak pd ucapan yg berulangkali..cinta tidak pernah berubah,cuma insan yg mengubah hatinya..Insan yg menangis kerana cinta bukanlah bererti jiwanya lemah,tetapi itulah diantara bukti sebuah cinta yg hebat dan bukanlah suatu permainan.. Usah diratapi perpisahan dan kegagalan bercinta krna hakikatnya jodoh e2 bukan ditangan mnusia..atas kasih syg Allah, kau dan dia dipertemukan dan atas limpahan ksihNya jua kau dan dia dipisahkan krna hikmah yg tersembunyi. Prnahkah kau terfikir kebesaranNya??

Tuesday, September 7, 2010

|| SeLamaT hArI RaYA mAaF zAhIr & bAtIn ||



Salam kepada semua blogger...
Dikesempatan ini ingin apezs mengambil kesempatan untuk mengucapkan Selamat Hari Raya Maaf Zahir & Batin.. Apezs juga ingin sangat memohon kemaafan diatas segala tingkah laku yg tidak senang oleh semua pihak terhadap apezs. Apezs hanya orang biasa jika terlakukan kesilapan. Ok kalau mcmtu kan apezs jua nak bertanyakan sedikit lah ttg raya nie yg bakal datang.. Korang balik mane!? Raya dimana!? Adakah disebelah 'Wife' or "Husb'.. Tetapi yg penting jangan bergaduh kalau nak balik beraya tu yea.. Nanti langsung xbalik beraya.. derang tny sebab ape.. Sebabnye tak tahu nak balik beraya dimana, semua pakat xnak mengalah. kesian kan anak tu yg nak jumpe  nenek atok serta saudara yang lain kan .. Sebelum balik beraya mesti nak siapkan segala persiapan apa yg ada kan. So dah siapkan persiapan ke!? Dah bersiap beli baju raya ke? atau tempah aje? Kuih raya? mcmane pulak.. mesti banyak buat nie kan. yelaaa orang suka membuat kuih muih hehe. Kereta pulak jangan lupa untuk di'service' tau. Nanti susah nak balik dengan aman. mane tahu kan tengah jalan nie. Cuma cakap pasal 'service' kereta nie. apezs ase kureng senang la. sbb baru je terjadi perkara yg xdiingini. Oleh demikian ingat sebelom terkena. sesiapa yg nak 'service' kereta Proton jgn dtg ke usat Service Proton Putrajaya. Tak elok kat situ, diminta sangat supaya Pihak Pengurusan PROTON amik maklumlah tentang nie.. Tukar atau sediakan mekanikal yg berpengalaman disatu tempat tu bukan semua yg baru. Kurang enak rasanya, yelaa keretakan harta bukan makanan yg bole guna buang.Nak pakai lama tuh!

EH!! Apezs dah lari daripada tajuk pulak hehe, Tak ada apezs nak ingatkan kepada pihak yg tertentu je.. Mane tahu terkena juga kan. bahaya sgt.!! Apezs pulak mendoakan segalnya keadaan baik kepada kawan², Teman² yg dikasihi.. Memandu dengan berhati², Ingatlah!! Orang yg tersayang..
-:: Selamat Hari Raya Maaf Zahir & Batin ::-



** Apezs balik raya Rabu malam.../ Korang pulak mcmane!?? Bile?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Q Jerit Cepat !


ShoutMix chat widget

Followers Q