About Me

My photo
Cinta bukan terletak pd ucapan yg berulangkali..cinta tidak pernah berubah,cuma insan yg mengubah hatinya..Insan yg menangis kerana cinta bukanlah bererti jiwanya lemah,tetapi itulah diantara bukti sebuah cinta yg hebat dan bukanlah suatu permainan.. Usah diratapi perpisahan dan kegagalan bercinta krna hakikatnya jodoh e2 bukan ditangan mnusia..atas kasih syg Allah, kau dan dia dipertemukan dan atas limpahan ksihNya jua kau dan dia dipisahkan krna hikmah yg tersembunyi. Prnahkah kau terfikir kebesaranNya??

Friday, January 7, 2011

|| Selamat Pagi Sarapan. ||

Assalamualaikum W.B.T.

Selamat Pagi tuan-tuan/puan-puan. Berdirinya saya disini pada pepagi buta ini, ingin mengucapkan salam jumaat kepada kaum lelaki. Sudah jumaat rupanya kan, hari demi hari ia berlalu dengan cepat. Walaupun saya rasa seperti ada rasa kesedihan bagi meninggalkan hari-hari yang lepas tapi kehidupan itu harus diteruskan dengan bersemangat. Apezs mendoakan kepada semua juga supaya perjalanan yang kita sama-sama lalui ini berjalan dengan lancarnya. Amin.

p/s : jom kita g sarapan pagi yea..;)

18 comments:

adwafarahin said...

blanja bole?

apezs shah said...

|adwa| salam

Belanja boleh je.. jom..;)

rymamarky said...

jom sarapan.. tetiba nak makan roti canai plak.. dah lama x makan roti canai..

apezs shah said...

|ryma| salam.

Jom saya belanja nak. Makan roti canai melayu punya. Canai mamak xsuka.. Sedap kat sini..;)

azrinrahim said...

selamat hari jumaat juga..hehe ayie tak pernah breakfast pon kalao g kuliah..enth mcm dah jadi rutin tak breakfast..walaupon breakfast tu pntng untuk otak..

apezs shah said...

|ayie|

salam.

Lor mmg dah jadi rutin yea. tetapid ah tahu kan, xelok utk pelancaran minda, tapi xambil juga..:P

rymamarky said...

jom, jom, jom... kat ne tuh? lapar nie...

ZWAN SABRI said...

breakfast apa rini?
zwan x breakfast lagi..
huhu

apezs shah said...

|ayie| jom cepat. kat Putrajaya...;)

apezs shah said...

|ayie| jom cepat. kat Putrajaya...;)

rymamarky said...

wahh.,.. dekat sangat tuhhhh....

CGG said...

tiba2 lapo

apezs shah said...

|zwan| salam.

Apezs makan nasi goreng ngan sosej. Kenapa tak makan lagi?

apezs shah said...

|Ryma| Dekat sangat ke? U dok mana?

apezs shah said...

|CGG| Aits cik CGG pon xmakan pagi lagi ke? g makan.

efa said...

erk tak breakfeast lg terus lunch ja la ekekke

apezs shah said...

|efa| oh yeke.. wah brunch terus..;)

armouris said...

info tentang sarapan pagi di SIHAT SELALU - Sarapan Pagi Kuatkan Otak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Q Jerit Cepat !


ShoutMix chat widget

Followers Q