About Me

My photo
Cinta bukan terletak pd ucapan yg berulangkali..cinta tidak pernah berubah,cuma insan yg mengubah hatinya..Insan yg menangis kerana cinta bukanlah bererti jiwanya lemah,tetapi itulah diantara bukti sebuah cinta yg hebat dan bukanlah suatu permainan.. Usah diratapi perpisahan dan kegagalan bercinta krna hakikatnya jodoh e2 bukan ditangan mnusia..atas kasih syg Allah, kau dan dia dipertemukan dan atas limpahan ksihNya jua kau dan dia dipisahkan krna hikmah yg tersembunyi. Prnahkah kau terfikir kebesaranNya??

Thursday, January 6, 2011

|| Angelina Jolie Datang Ke Blog Apezs ||

Perbesarkan Photo, Utk Jelas

Siapa sangka? Saya sendiri pun tidak sangka, inikan pula PM kita pun tak sangka. Angelina Jolie datang melawat BLOG apezs tahu?? Tengok picture tu. Angelina Jolie datang lawat blog apezs tauuu... Jangan jeles okeh.!! Apezs nak kecoh satu DUNIA yang A.J datang tengok serta baca blog apezs. Siapa pun jangan  jeles dan marah FAHAM!! Dia siap cakap kat shoutbox tu:-

"Sweet site, super design and style , very clean and employ genial." katanya A.J.

Haha korang mampooo? Tak kan. Kini ku berdiri diatas kaki sendiri tahu. Dah pergi wat entri yang apezs dapat kunjungan Angelina ni CEPAT.. Kalau tidak, tak mahu kawan kamu orang.

- Apezs bangun-bangun!! Mimpi apa petang-petang ni, hah tidur lagi petang macamni. Baru balik kerja tu, pergilah mandi. Cergas sikit badan tu, dari membuta aje keje. Badan saya penat lah tuan ahakz. Lor saya bermimpi rupanya.

Ingatkan semua itu hanya realiti tetapi mimpi dong mas. Citts!! Malu saya, rupanya Angelina sahaja bukan Angelina Jolie lah korang. Saya minta maaf yea, tak moh dah riak-riak ni. Tak elokkan, kan padam muka kat saya sendiri.

Angelina ni saya sendiri tidak tahu datang dari Negara mana. Sebab diikutkan pada carta tu banyak negara yang datang melawat blog apezs dari hari ke hari. Pelik pun ada juga, derang faham ke ape yang apezs ngomel yea?

Angelina ni dia datang dari blog ini. Klik sini --> [A.J]. Ikutkan selalu jugalah, blog ini datang melawat ke blog apezs. Derang selalu datang hantar jeritan kat shoutbox tu.Cuma yang datang singgah dan tinggalkan kesan, selalunya apezs pergi balik akan ke blog tu la. Nama dtg hari-hari lain tapi blog sama je. Camne tu hehe.

Apezs sendiri tak faham sebenarnya, apa yang ditulis kat blog itu. Sedikit-sedikit tu adalah juga faham. Tidak kesemuanya, biasalah saya bukan pandai berbahasa omputih ni. Pandai sebut je, kefahamannya bawah 50% ahakz. Sekali lagi minta maaf yea, saya hanya sekadar bergurau selepas terjaga dari tidur. Jangan tak datang blog saya dah.. Ampun mak eton gunung tebung..(",)

14 comments:

AuTumN LeaVes said...

hahahahah! lucu lucu!

heaven yes, sweet site! hahaha

apezs shah said...

|Autumn| ahakz.. lawak ke u?
mandai je kan.... Heaven yes betoi tu..;)

zacky ~786~ said...

wahh.. die berminat ngn apezs kot.. ehehe...

Rozuan Ismail said...

meletup!!haha.. bila la Lady Gaga nak singgah blog wan..huhu

apezs shah said...

|zacky| Haha dia berminat ngan apezs ke? aiyoooo bertuahnya badanla..:P

apezs shah said...

|zuan| ahakz... meletup ke?
sampai tahap kebabommm x? haha Lady Gaga pasti terjah blog dia..;)

~boy @ Mr. K~ said...

hahaha...hampeh!
aku dah mula nak jeles dol...
tapi nasib hanya sekadar mimpi.. hahaha

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

wahh dah femes la apesz skrg..best2

apezs shah said...

|Boy| Ahakz... bukan mimpi.. Tapi realiti.. Cuma mimpinya dia bukan angelina jolie.. salah tgk je..:p

apezs shah said...

|LM| Hahaha femes ke? xmampooo kot lagi nak cecah tahap tu..:p

efa said...

kelakar la apezs ni...igt betul2 la td last2 haish mimpi..kuin2 huhu

apezs shah said...

|efa| bukan mimpilaa u.. Cuba salah perasan je..:p

Anonymous said...

Hey, possibly this post is not on topic but in any event, I have been browsing about your site and it looks really neat. It is easy to see I am creating a new blog and I am struggling to make it look great, and supply excellent subject matter. I have learned a lot here and I look forward to additional updates and will be returning.

obat alami batuk pilek pada anak-anak said...

sukses sealalu gan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Q Jerit Cepat !


ShoutMix chat widget

Followers Q