About Me

My photo
Cinta bukan terletak pd ucapan yg berulangkali..cinta tidak pernah berubah,cuma insan yg mengubah hatinya..Insan yg menangis kerana cinta bukanlah bererti jiwanya lemah,tetapi itulah diantara bukti sebuah cinta yg hebat dan bukanlah suatu permainan.. Usah diratapi perpisahan dan kegagalan bercinta krna hakikatnya jodoh e2 bukan ditangan mnusia..atas kasih syg Allah, kau dan dia dipertemukan dan atas limpahan ksihNya jua kau dan dia dipisahkan krna hikmah yg tersembunyi. Prnahkah kau terfikir kebesaranNya??
online counter

Thursday, January 6, 2011

|| Segmen : Mereka Kata ||

Sekian lamanya apezs berkecimpung dalam dunia blogger. Kini saya nak join lagi segmen ape? Segmen dari En. Ben iaitu MEREKA KATA. Kata apa? Dusta? Nafi? Fitnah? Cinta? Oh tidak sama sekali. Kata-kata ransangan untuk membina diri ke dalam dunia BLOGGER lor.

Apezs dah lama tak join segmen En. Ben sejak akhir tahun dan awal tahun ni. Kerana dek busy ngan kereja kereja kereja aje nasib tak jadi kera, masih manusia normal dan cukup sifat lagi. Apa? Apezs asik membebel erk. Nak join juga ke? Lor sorry laa der, wa terlopa pula. Hah jom, klik situ --> [abg macho

Dah habis pon apezs membebel tentang segmen tu. JOm terjah tentang ulasan yang saya berikan kepada BLOGGER² baru. Walaupon saya dah blogger lama tapi xkan sefemes anda yang baru.

Kata-kata AS :

Salam pujangga salam 1Malaysia. Bermulanya saya dengan ucapan BISMILLAHHIRAHMANIRAHIM, termetrailah kata-kata bagi segmen ini. Saya ingin mengalukan kehadiran tuan-tuan/puan-puan ke dalam dunia BLOGGER yang sememangnya tidak semua orang ingin menggunakannya dengan berhemah. Ah susah la, berbelit lidah ni nak beri ucapan yang macam gini. Katak pon leh mati percuma.

Saya ucapkan tahniah untuk korang yang dah mula menapak dalam dunia BLOGGER ni. Jangan mudah putus asa okeh, rajin²kan lah diri itu untuk menimba ilmu dengan sesiapa pun. Muda/tua/baru/lama semua itu jangan diambil kesah. yang penting kita pandai akhirnya. Dan jangan pula lupa membantu orang lain dalam permasalahan yg mungkin sama dengan kita seperti pada masa lalu.

Jangan sombong yea! Dalam dunia blog ini kekadang ada pasang surutnya. Begitu juga dengan kehidupan serta alam duniawi ini. Jadi pesanan pada org BARU serta diri saya juga, moga tidak mudah putus asa. Walaupun sehari satu sahaja entri yang sempat di postkan, moga ia tidak mematahkan semangat utk kita berblog bersama² okeh. Yakin pada diri anda sendiri dan nekad untuk berdiri sama teguh dengan apa yang ada dihadapan.

Walaupun payah untuk kita capai TETAPI percaya pada yang Maha Kuasa. Kita hanya mampu untuk berusaha serta berusaha, hanya Dia yang melancarkannya lagi. Amin. Saya pun tidaklah pandai nak bagi tips or pandangan yang terlalu optimitik *betul ke tu haha. Tetapi saya boleh membantu dari segi nasihat jerk. Oleh itu selamat datang ke dunia kami dunia BLOGGING.

p/s : tapi hati ini masih lagi terkilan. Bagaimana hendak selesaikan masalah tentang klik FOLLOW ni. Masih tak boleh nak buat, rasanya nak tutup sahaja BLOG ni. Mulakan dari bawah saje. :( 

12 comments:

Unknown said...

wan pon join gak..huhu

apezs shah said...

|wan| Hehe sama-sama join kan..
Semoga semua merahmati kita.. amin...;)

AuTumN LeaVes said...

Hye... datg dri blog Mr.Ben.

slm perkenaln.
blog amat cantek la.! mabeles hehe

apdm said...

salam

jom kita sama sama memeriahkannya :D

sudirman said...

apa kata kali ini awak join segmen saya pula.kita meriahkan dunia blogger ni...sedikit umbangan untuk anda yang berjaya..http://sudirman1809.blogspot.com

apezs shah said...

|autumm| Hye autumm...

salam kenal yea... blog saya cantek ke? thanks sesangat..;)

apezs shah said...

|sissyira| salam.

jom mari-mari..;)

apezs shah said...

|sudirman| Salam.

Wah macam menarik. Okeh saya akan join... Insyallah pasti... Hadiahnya pon menarik nampak..;)

Nur Mudrikah said...

insyaallah kalo byk masa sy akan mnapak ke sini. turut dijemput saudara utk menjejakkan kaki ke pondok usang milik saya..haha, macam ayat surat rasmi je. sy pun join segmen ni. salam kenal;)

semoga ukhwah yg terjalin berkekalan..amin;)

apezs shah said...

|NM| salam.

Insyallah mari kita sesama k..;)

Yaya Azura said...

salam kenal...nice blog...hitam+merah+putih...sukaaa...

Aida Tamrim said...

Eeee....Bestnye leh join...Akak nak join gak..tapi tak sempat T_T

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Q Jerit Cepat !


ShoutMix chat widget

Followers Q