About Me

My photo
Cinta bukan terletak pd ucapan yg berulangkali..cinta tidak pernah berubah,cuma insan yg mengubah hatinya..Insan yg menangis kerana cinta bukanlah bererti jiwanya lemah,tetapi itulah diantara bukti sebuah cinta yg hebat dan bukanlah suatu permainan.. Usah diratapi perpisahan dan kegagalan bercinta krna hakikatnya jodoh e2 bukan ditangan mnusia..atas kasih syg Allah, kau dan dia dipertemukan dan atas limpahan ksihNya jua kau dan dia dipisahkan krna hikmah yg tersembunyi. Prnahkah kau terfikir kebesaranNya??
online counter

Saturday, January 8, 2011

|| Kenangan Dan Pemberitahuan ||

Salam. Walaupun saya tahu korang dah agak ape yg saya nak cakap. Betul tu, saya nak away dari BLOG ni sudah. Oleh kerana sikapnya yang masih tidak bertolak ansur dengan saya. Saya masih tidak boleh untuk selesaikan masalah FOLLOWERS CLICKER ni lagi. Jadi saya buat keputusan, bermulalah dari bawah kembali. Dengan membuka blog yang baru. Saya tahu ini agak memeranjatkan tetapi saya tiada pilihan lain. Terasa hati sangat kerana saya tak sanggup tengok orang lain bukan main boleh KLIK follow saya tapi saya tidak follow mereka kembali.
Yes I still Love Korang semua yang masih setia berada dalam followers saya. Tetapi saya akan sedia memfollow korang kembali di BLOG baru saya. Insyallah kita akan ketemu lagi. Walaupun dimana saya berada. Saya sentiasa akan ingat korang. Koranglah pendorong jiwa saya. Jadi harap korang tidak terasa dengan perubahan semua ni. Saya sendiri tidak tahu bagaimana hendak selesaikannya dah.
Betul tu, saya sentiasa akan berada disisi korang jika saya ada blog baru. Akan sedaya upaya untuk follow korang yang sentiasa berada disini. Saya akan follow korang Insyallah di BLOG baru saya itu. Harap korang dapat beri sokongan serta berada disisi saya juga. Kerana sebelum ini tanpa korang siapalah Apezs Slamber. Begitu pahit dan manis rasanya berada dikalangan Apezs Slamber ni. Sedih weih!! Nak tisu sekotak please.
Lihat walaupun saya tahu, saya bakal bermula dari bawah dan ketinggalan tetapi jika saya boleh dapat sokongan anda. Pasti saya akan mengharungi serta mendapat dimata-mata lain juga. Jadi oleh yang demikian saya berharap sangat dapat ketemu dengan korang semua lagi. Blog ini tidak akan saya hapuskan, cuma saya kurang akan memberikan respons seperti selalu. Ingin menumpukan pada blog  yang baru, blong yang harus dititik beratkan.


Mesti korang tertanya-tanya kan. Blog apezs yang baru manakan, ape nama la kan. Oleh itu apezs perkenalkan BLOG terbaru apezs. Klik disini :

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

5 comments:

zacky786 said...

hohoo .~ ok2.. den akn follow blog baru anda :D

CekLa said...

sedia berdiri sama2 dengan apezs!

Joey said...

apakah???

so kat sini tak update ler??


p/s jarang memollow.

apezs shah said...

|zacky| thanks

|cekla| thanks juga.., sama sama berdiri dlm kasut cekla.

|joey| sini jarang lah kot nak update.. dtg la singgah kalau sudi lagi jadi kwn blogger.. kat sini --> www.sayaphalusinasi.blogspot.com

Anonymous said...

nak g folo kat tempat baru.. weee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Q Jerit Cepat !


ShoutMix chat widget

Followers Q