About Me

My photo
Cinta bukan terletak pd ucapan yg berulangkali..cinta tidak pernah berubah,cuma insan yg mengubah hatinya..Insan yg menangis kerana cinta bukanlah bererti jiwanya lemah,tetapi itulah diantara bukti sebuah cinta yg hebat dan bukanlah suatu permainan.. Usah diratapi perpisahan dan kegagalan bercinta krna hakikatnya jodoh e2 bukan ditangan mnusia..atas kasih syg Allah, kau dan dia dipertemukan dan atas limpahan ksihNya jua kau dan dia dipisahkan krna hikmah yg tersembunyi. Prnahkah kau terfikir kebesaranNya??
online counter

Saturday, January 1, 2011

Di usia semuda ini, tiada siapa pun yang menyangka akan perginya beliau menemui yg Esa. Sungguh bersedih dengan berita yang baru saya terima. Faizal Yusof tidak asing dimata layar perak lagi.

Pelakon ini telah menghembuskan nafas yg terakhirnya di Hospital PUSRAWI KL. Disebabkan oleh serangan jantung. Bekas suami kepada penyanyi Siti Nordiana ini yang telah mengesahkan berita tersebut.

Ya Allah engkau letakkanlah beliau ditempat yang Engkau kasihi serta orang-orang yg beriman.  Semoga rohnya dicucuri rahmat. Usia bukan satu penghalang untuk meninggalkan dunia yang kita pinjam ini. 

2 comments:

IMANSHAH said...

sedeynya..takziah

Sya said...

Tak sangka kan..rasa macam masih baru je dia dlm dunia lakonan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Q Jerit Cepat !


ShoutMix chat widget

Followers Q