About Me

My photo
Cinta bukan terletak pd ucapan yg berulangkali..cinta tidak pernah berubah,cuma insan yg mengubah hatinya..Insan yg menangis kerana cinta bukanlah bererti jiwanya lemah,tetapi itulah diantara bukti sebuah cinta yg hebat dan bukanlah suatu permainan.. Usah diratapi perpisahan dan kegagalan bercinta krna hakikatnya jodoh e2 bukan ditangan mnusia..atas kasih syg Allah, kau dan dia dipertemukan dan atas limpahan ksihNya jua kau dan dia dipisahkan krna hikmah yg tersembunyi. Prnahkah kau terfikir kebesaranNya??

Friday, December 3, 2010

|| Teka Sape Berani ||


Nak beri satu teka teki yang boleh buat korang gembira sendiri. Tolong susun perkataan ini kepada satu ayat dengan bunyi yg rasional okeh..:)

Rumput + Lembu + Tahi + Makan

= ?


ok kalau mcmtu apekah jawapannya?
memerlukan hadiah ke ye hehe.. Ikhlas je kot..:p

10 comments:

khaiyisah husna said...

lembu makan tahi rumput....

rumput tahi makan lembu....


semua xnormal jer bunyi....=.="

apezs shah said...

|KH| Mmg bunyi dia pelik tu..
and xbetul tu hehe... cuba lagi..;)

EzuWan Ilias said...

makan rumput tahi lembu...

penerangan : apabila lembu makan rumput maka terhasillah taik lembu..bleh ke mcm nie???

apezs shah said...

|zuwan| tetap salah laa u...;)

EzuWan Ilias said...

uish..apa jwpn btol nie..cmpur ayat KH dah jadi 3..hurm..lets think...

owh damn...xleh pkir dah..sgt2 susah mengalahkan soklan final exam nie...

azhar said...

lembu makan rumput tahi dibuang..hehe

apezs shah said...

|Zuwan| Haish xpandai bersabar ye hehe.. Ok esok insyallah saya akan kasi jawapan ye..;)

|azhar| hehehe mana adala.. xbetol tu..:p

EzuWan Ilias said...

sorry Mr.apezs...saya ni mmg mcmnnie..hahaha..xper2 sblm tdo nati akan dipikir2kan yea..

sachiasukai said...

Tahi Rumput Lembu Makan...

ekekeke:P

follow you:)

Jey Yusuff said...

tahi lembu makan rumput. hahaha.. 1st time dtg blog awak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Q Jerit Cepat !


ShoutMix chat widget

Followers Q