About Me

My photo
Cinta bukan terletak pd ucapan yg berulangkali..cinta tidak pernah berubah,cuma insan yg mengubah hatinya..Insan yg menangis kerana cinta bukanlah bererti jiwanya lemah,tetapi itulah diantara bukti sebuah cinta yg hebat dan bukanlah suatu permainan.. Usah diratapi perpisahan dan kegagalan bercinta krna hakikatnya jodoh e2 bukan ditangan mnusia..atas kasih syg Allah, kau dan dia dipertemukan dan atas limpahan ksihNya jua kau dan dia dipisahkan krna hikmah yg tersembunyi. Prnahkah kau terfikir kebesaranNya??

Saturday, December 4, 2010

|| Jawapan yg Korang Tunggu ||


hah ini saya dah datang untuk beri jawapan kat korang yg bertanya semalam. Hah ada orang yg tak tahu ke ape yg saya buat segmen semalam. Ok kalau korang nak tahu sila pergi dekat sini yea. [picit aku].

Ok berbalik kepada soalan yang saya berikan ye :

Lembu + Tahi + Rumput + Makan 

=

Nak tahu juga ke jawapan ni, tapi korang janji dulu.
Jangan ada yg maki hamun saya ye.. (",)
Okeh ini jawapan yang sebenarnya..

1


2


3


4


5


6


7


8


9


10





" Lembu Makan Rumput"


*p/s : selamat berhujung minggu..

4 comments:

EzuWan Ilias said...

hurm xmarah pon Mr.apezs...uik mane g perkataan taik????

Adam said...

hahaha. takde kaitan langsung

apezs shah said...

|ezuwan| Haha xmarah katanya..
mana perkataan tahi ye.. Itu u yg makan..;)

|adam| ape pulak tak ada kaitan adalaa..:p

Yellow LEOpard said...

kenape pulak mcm tuh?xpaham xpaham..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Q Jerit Cepat !


ShoutMix chat widget

Followers Q