About Me

My photo
Cinta bukan terletak pd ucapan yg berulangkali..cinta tidak pernah berubah,cuma insan yg mengubah hatinya..Insan yg menangis kerana cinta bukanlah bererti jiwanya lemah,tetapi itulah diantara bukti sebuah cinta yg hebat dan bukanlah suatu permainan.. Usah diratapi perpisahan dan kegagalan bercinta krna hakikatnya jodoh e2 bukan ditangan mnusia..atas kasih syg Allah, kau dan dia dipertemukan dan atas limpahan ksihNya jua kau dan dia dipisahkan krna hikmah yg tersembunyi. Prnahkah kau terfikir kebesaranNya??
online counter

Monday, December 20, 2010

|| Selamat Pagi Demam ||




salam. morning semua.. Anything I miss yesterday or last day? Sorry not ON the all week coz im sick. Demam la pula, bila kena hujan sikit je demam cepat je. Dah la sabtu ada show tu BUT kena pergi juga langsaikannya. And I can do what I can jela. Jadi untuk hari ini saya masih lagi demam. Cuma kerja perlu disiapkan, jadi kenalah saya hadirkan diri.

Insyallah tak lama sehat la saya ni, sekejap je rasanya akan pulih. Yang penting air masak sentiasa saya kena minum. Kalau tidak bibir yg seksi ni akan kering... Wah bibir apezs seksi ke uol's haha.. hahaha.. Terlalu overlah u ni apezs!. Alah sape lagi nak puji diri sendirila, bukankah? ahakz!!

Masih belum menelaah surat khabar ONLINE pepagi ni. Tengah sarapan 2 hotdog spicy. Jap lagi akan diterjah. Asik dok bebel pasal saya je kan, korang lak mcmane? Dah sarapan ke? Apa menunya? jangan lupa share ngan saya.. Sharing is Caring tau hehe... (",)

2 comments:

Unknown said...

kesiannya..demam eyk..kat sini,ramai kwn yg start selsema n demam..musim dia kowt..

jgn lupa makan ubat n mtk doa byk2 cepat sembuh ye..

apezs shah said...

|Zuan| Oh mcmtu ke? Musim ke?
Bukankah sudah hampir ke penghujung musim tengkujuh nie? :(
Insyallah thanks...=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Q Jerit Cepat !


ShoutMix chat widget

Followers Q