About Me

My photo
Cinta bukan terletak pd ucapan yg berulangkali..cinta tidak pernah berubah,cuma insan yg mengubah hatinya..Insan yg menangis kerana cinta bukanlah bererti jiwanya lemah,tetapi itulah diantara bukti sebuah cinta yg hebat dan bukanlah suatu permainan.. Usah diratapi perpisahan dan kegagalan bercinta krna hakikatnya jodoh e2 bukan ditangan mnusia..atas kasih syg Allah, kau dan dia dipertemukan dan atas limpahan ksihNya jua kau dan dia dipisahkan krna hikmah yg tersembunyi. Prnahkah kau terfikir kebesaranNya??
online counter

Saturday, December 18, 2010

|| When You Get, You Will Be? ||

Kalau korang lihat pada gambar diatas, si danbo tengah berphotoshoot tu mesti ngat hebat. Saya hari ini berphotoshoot dimana? Nak tahu jom ikut saya. Still di WangsaMaju KL. Act takdela bergambar pun, saya nak pergi petang ni ke sana lagi atas urusan yang sama seperti semalam. [What I'm On Stage]

Hah yang tu la tajuk semalam bagi entry saya yang pulun tengah OTW. Tapi baru perasan, 2 hari berturut saya menggunakan Bahasa English utk ke-2 tajuk entri menari ni. Gilerh!! Gatai kaki atau tangan ape apezs tu. haha....haha..... janganlah kamu semua marah ye!! Kerana tiba-tiba terpacul dari mulut saya ini dengan perkataan-perkataan itu. Jadi saya tulis sahaja lor.

Selalu si apezs ni lari ucapan dari tajuk yang sebenar. Baiklah saya berbalik kepada tajuk asal. Kalau saya dah dapat sudah semestinya saya akan mengusakan apa yang mampu saya usahakan. Dapat?? Tak dapat ke? Begini : Jika saya sudah dapat pelajari semua apa yg telah diajar dan telah dipertontonkan jadi saya perlu lakukan apa yang terbaik untuk diri saya dan kengkawan.

Ok NOW dah fahamkan, alah ia berkaitan dengan my perfomens untuk malam ini juga. Sesiapa yang dekat dengan tempat saya tu, silakan hadir. Ia adalah satu event bagi membantu rakyat-rakyat yang mengalami situasi yang tidak disangka seperti banjir, gempar dll. Event ini diadakan untuk mengumpul dana dan disumbangkan kepada mereka yang memerlukan.

Masuk hanya percuma, jadi jangan risaulah ye. Silakan datang walau seramai mana anda bawa pengunjung. Meriahkan lagi festival ini, bermula pukul 3PM-10PM. Haha....hahaha sekali lagi saya melarikan diri dari tajuk. Tapi kiterg start perfomance pukul 3PM, 4 lagu bawa. Oklah saya tak boleh membebel dah, karang lari dari tajuk lagi. Saya nak bersiap pula. Jumpa Esok!! Sayonara (",)

5 comments:

mush said...

event buat kat mana niyyhh...even apa..

ZWAN SABRI said...

Good Luck naa...
Perform leklok taw.. ;)

CekLa said...

apezs nyanyi ke?

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

huh... good luck...

obat tradisional tumor lambung said...

sukses selalu gan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Q Jerit Cepat !


ShoutMix chat widget

Followers Q