About Me

My photo
Cinta bukan terletak pd ucapan yg berulangkali..cinta tidak pernah berubah,cuma insan yg mengubah hatinya..Insan yg menangis kerana cinta bukanlah bererti jiwanya lemah,tetapi itulah diantara bukti sebuah cinta yg hebat dan bukanlah suatu permainan.. Usah diratapi perpisahan dan kegagalan bercinta krna hakikatnya jodoh e2 bukan ditangan mnusia..atas kasih syg Allah, kau dan dia dipertemukan dan atas limpahan ksihNya jua kau dan dia dipisahkan krna hikmah yg tersembunyi. Prnahkah kau terfikir kebesaranNya??
online counter

Friday, December 10, 2010

|| Review : HKLBR Movie ||






salam morning uols.
Diatas permintaan [ aku si gadis sadis ] untuk saya melakukan satau review ttg cerita baru yg tengah ditayangkan di pawagam sekarang ini. Yang lain dan tak bukan persembahkan :-
"Hantu Kak Limah Balik Rumah"
(sila baca dengan laju)

 Kisah ini cuba menceritakan sebuah perkampungan yang sebelum in pernah dilanda kisah seram juga. Dibanjiri oleh zombi-zombi. Sebelum ini kisah yang terdahulu dipaparkan adalah 'Zombi Kg. Pisang Movie". Tika ini seperti part ke-2 lebih kurang mcmtu.

Cerita HKLBK Movie dipermulaan pun sudah menyeramkan serta menggeli hati saya. Kalakar part dia memang tidak pernah berhenti. Ketawa saya tahap cipan dah saya rasa. Gusi dah naik kering, asik ketawa dengan adegan yg ditayangkan.

Alamak apezs lari tajuk la.. Lakonan awie yg dulunya seorang yang tidak berguna di kg tu, kini pulang dengan pelbagai harapan serta perjuangan. Kak Limah yang tidak dihiraukan oleh orang kg. Tidak dipedulikan halnya.

Selalu merayau kemana sahaja, tidak kira siang atau malam. Selepas berlakunya kejadian yg seram sewaktu kepulangan Husin ke rumah org tuanya yg sudah lama ditinggalkan. Pelbagai kejadian yg berlaku dalam kg. pisang, sepertinya dikacau oleh hantu Kak Limah.

Pelbagai cara cuba dilakukan untuk menghalau hantu kak limah dari mengganggu ketenteraman orang kg. pisang. Tidak pernah berjaya sekali pun.

Jadi apakah kesudahan yang bakal berlaku dengan Hantu Kak Limah. Sila tonton dipawagam yg terdekat. Mmg gerenti saya kasi takkan tahan korang dalam tu nanti. Sepertinya mahu keluar seawal mungkin.


b/m : kawan saya berikan tepukan gemuruh utk movie ini. dan ia lebih kelakar dari ngankong. pd saya pula, ngankong lebih kelakar dr movie ini. mungkin malam semalam saya agak penat balik dr kerja den training dance terus ke wayang. tapi memang BEST saya cakap.

4 comments:

Smile Is Cure said...

nak layan citer ni jugak nnti...tak sabar lak....

apezs shah said...

|Smile Is Cure| Jangan tak layan k..
mmg lawak giler!!

theflow said...

trimas for the review apezs!
aishh nk nengok gan sapa ni..sadis tol..

apezs shah said...

|amirah| yes kamu harus pergi tgk ye..;) welcome!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Q Jerit Cepat !


ShoutMix chat widget

Followers Q