About Me

My photo
Cinta bukan terletak pd ucapan yg berulangkali..cinta tidak pernah berubah,cuma insan yg mengubah hatinya..Insan yg menangis kerana cinta bukanlah bererti jiwanya lemah,tetapi itulah diantara bukti sebuah cinta yg hebat dan bukanlah suatu permainan.. Usah diratapi perpisahan dan kegagalan bercinta krna hakikatnya jodoh e2 bukan ditangan mnusia..atas kasih syg Allah, kau dan dia dipertemukan dan atas limpahan ksihNya jua kau dan dia dipisahkan krna hikmah yg tersembunyi. Prnahkah kau terfikir kebesaranNya??

Thursday, December 9, 2010

|| Penat deh, Kaki Nak Cabut ||


Masya'Allah...
Mengantuk gilerh ni, mcmane saya
nak gerakkan kaki. Tak larat
rasa nak training menari hari ini.


Malam ni tengok movie.. " Hantu Kak Limah Balik Rumah" pasti kelakarkan... Jom reramai tengok dekat Alamanda Putrajaya.. (",) 

4 comments:

Rozuan Ismail said...

bunyi tajuk filem pon macam lawak je.. menari?awak penari ke?

Amirah Yusof said...

iskk jeles ni..tadak geng nk pegi..nti bt review apezs..

apezs shah said...

|Rozuan| Haha tajuk pun mmg kelakar dah.. cerita dia mmg kelakar habis la.. ahakz saya penari sambilan je.. suka menari.. tapi kerja tetap dah ada.

|amirah| okeh nanti saya buat ye..
jgn lupa tgk pulak..=)

Rozuan Ismail said...

oo..bgus2..pandai cari duit awak ni..at least boleh tampung hidup.. saya suka gak menari..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Q Jerit Cepat !


ShoutMix chat widget

Followers Q