About Me

My photo
Cinta bukan terletak pd ucapan yg berulangkali..cinta tidak pernah berubah,cuma insan yg mengubah hatinya..Insan yg menangis kerana cinta bukanlah bererti jiwanya lemah,tetapi itulah diantara bukti sebuah cinta yg hebat dan bukanlah suatu permainan.. Usah diratapi perpisahan dan kegagalan bercinta krna hakikatnya jodoh e2 bukan ditangan mnusia..atas kasih syg Allah, kau dan dia dipertemukan dan atas limpahan ksihNya jua kau dan dia dipisahkan krna hikmah yg tersembunyi. Prnahkah kau terfikir kebesaranNya??

Thursday, December 9, 2010

|| Bantal Satu ||






Waaaaawaaaa!! 
*nguap (tapak tangan kanan tutup mulut)
Ngantok nyaa.. Mcam dah malas nak
mulakan kerja waktu petang ni.
Dah nak balik laaa. Boleh x?
Kasila saya balik boss. Ngantuk.


Mana boleh jengilkan mata dah ni.
Karang semua tengok mata saya
yang cantik ni. Malu la saya.
Walaupun saya tak se ayu boss.


Sebab saya ni kan kacak bergaya.
Mana boleh mcmtu jekan boss..
Saya harus jaga penampilan ini.
Tak mcm boss sengal je pakai.

Haha apezs sendiri pun tak tahu ape yang dimerepekkan. Mengantuk tahap ciban dah ni, danbo pun dah berbaring. Saya je masih berdiri sambil meniarap ni. Bagi memastikan badan yang sehat sentiasa disamping. haha..haha.. apezs tetap merepek. Jadi saya nak minta diri ajelah. Korang jangan tidor, biar saya sahaja yang tido. Kalau boss datang kejutkan saya okeh! Sayonara (",)

6 comments:

Rozuan Ismail said...

teringat masa sekolah dulu,asyik mengantok je dlm kelas..tapi satu cara je x nk bg ngantok,suruh cikgu pggl nama kita n jwb soalan dia dkt papan putih..sure x tido..

apezs shah said...

|zuan| Haha mcmtu ker?
kalau mcmtulah kan.. saya nak buat camne? sruh boss panggil saya ke.. xnak laa... nak tgk muka boss pon malas dah..

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

berbantal lengan pon bes!!!!

apezs shah said...

|A.F.A|
Haha patik mana boleh..
xsedap la.. tapikan lengan sape ye? ahakz!!!

efa said...

tido??report bos hahaha...yeah..dh nk blik..tido umah ja la apezs...hehehe

apezs shah said...

|efa|
haha report laaa :p ....
mana boleh.. jap lagi ada training lagi... badan dah la lemah...;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Q Jerit Cepat !


ShoutMix chat widget

Followers Q