About Me

My photo
Cinta bukan terletak pd ucapan yg berulangkali..cinta tidak pernah berubah,cuma insan yg mengubah hatinya..Insan yg menangis kerana cinta bukanlah bererti jiwanya lemah,tetapi itulah diantara bukti sebuah cinta yg hebat dan bukanlah suatu permainan.. Usah diratapi perpisahan dan kegagalan bercinta krna hakikatnya jodoh e2 bukan ditangan mnusia..atas kasih syg Allah, kau dan dia dipertemukan dan atas limpahan ksihNya jua kau dan dia dipisahkan krna hikmah yg tersembunyi. Prnahkah kau terfikir kebesaranNya??

Thursday, December 9, 2010

|| Masuk Tandas Pun RM10.00 ||



Gilerh!! Masuk toilet pun RM10.00, tandas KLCC pun baru RM2.00. NI RM10.00 siapa anak orang kaya tu, sanggupnya dia bayar banyak tu. Kelasss ko mariaz..


Sebenarnya bukan kes masuk toilet RM10.00 kena byr, sebaliknya FREE je. Tapi kawanku ini baik sangat, dia bayar masuk tandas RM10.00 ke dalam mangkuk tandas itu. Kelakar sangat pepagi dingin yg nyaman lagi beku ini.


Itulah namanya melabur saham. Tengah 'melaburkan', duit RM10.00 pon telah dilaburkan tahi kedalam mangkuk tandas itu dengan senang hati. Dan di flash dengan rela hatinya. Tak sanggup nak ambil pun.

*p/s : Duit bagi kat org lain utk dibelanjakan terlebih dahulu b4 masok tandas..

5 comments:

Cik Ila said...

gile rugi..hahahaha

apezs shah said...

|Cik Ila| Hehe tahu tak ape...
Memang rugi gile kan...=)

efa said...

igtkan betul2 la toilet kena byr RM10 hinggit tp rupa....kehkehkeh :)kelakar la...rugi 0oh..rugi...mcm2 bleh wat duit tu..

DiaUmaiNiNaz said...

amik je balik..bukan org lain punya pon...bg jer kat sape kat luar san dr membazir cmtu saja..heee!

apezs shah said...

|efa| haha u ngat ape?
mmg rugi gilerh kan... RM10.00 tu... siapa sanggup bagikan...

|dia| aiyoook.. xtercapai dek akal ni.. nak amik balik camna tu.. bwekk..:p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Q Jerit Cepat !


ShoutMix chat widget

Followers Q