About Me

My photo
Cinta bukan terletak pd ucapan yg berulangkali..cinta tidak pernah berubah,cuma insan yg mengubah hatinya..Insan yg menangis kerana cinta bukanlah bererti jiwanya lemah,tetapi itulah diantara bukti sebuah cinta yg hebat dan bukanlah suatu permainan.. Usah diratapi perpisahan dan kegagalan bercinta krna hakikatnya jodoh e2 bukan ditangan mnusia..atas kasih syg Allah, kau dan dia dipertemukan dan atas limpahan ksihNya jua kau dan dia dipisahkan krna hikmah yg tersembunyi. Prnahkah kau terfikir kebesaranNya??

Tuesday, December 14, 2010

|| Launch Or Lunch?? ||




Sekarang ni tengah fikir, nak makan kat mana ye.
Ah takyah peningkan kepala, sebab ada org nak belanja saya makan kat Kenny Rogers Alamanda hehe.. So saya pergi dulu.. Jom Lunch sesama k.. muaaahx!!

8 comments:

zacky ~786~ said...

whoaaa.~~

efa said...

wo0..ada org belanja bestnya...0o..tidak

@cu SaYaNg said...

alamanda?? dah dekat dah tu dgn acu..leh le tumpang mkn sama..hehehe

azrinrahim said...

wow, alamanda .. best 2.. ayie nie tak dapat nak makan sebb perot meragam ah .. adeh..xad selera nk makan

apezs shah said...

|zack| Whoaaaa? Kenapa tu hehe..=)

apezs shah said...

|efa| Hehe orang nak belanja, kite terima aje u.. tidak kenapa u?

apezs shah said...

|acu| Eh dekat kat Alamanda ke rumah nya? haish dekat jela kite kan... nak tumpang ke, alahai boleh tinggal marfien je ni..:p

apezs shah said...

|ayie| Alahai kenapa perot tu? Nak kena babab nie hehe... dah sapu ubat ke? siannye, nanti dia lapa laa.. Kenapa Wow pada alamanda tu hehe..?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Q Jerit Cepat !


ShoutMix chat widget

Followers Q