About Me

My photo
Cinta bukan terletak pd ucapan yg berulangkali..cinta tidak pernah berubah,cuma insan yg mengubah hatinya..Insan yg menangis kerana cinta bukanlah bererti jiwanya lemah,tetapi itulah diantara bukti sebuah cinta yg hebat dan bukanlah suatu permainan.. Usah diratapi perpisahan dan kegagalan bercinta krna hakikatnya jodoh e2 bukan ditangan mnusia..atas kasih syg Allah, kau dan dia dipertemukan dan atas limpahan ksihNya jua kau dan dia dipisahkan krna hikmah yg tersembunyi. Prnahkah kau terfikir kebesaranNya??

Sunday, December 5, 2010

|| Jom g Dataran Merdeka 05/12/2010 ||


Salam,

Mesti ada yang tertanya, ape kena ngan photo tu dgn entri yang saya baru keluarkan ni kan. Nak kata banyak tu takdelah sangat, cuma cerita berbunyi macamni je. Kenapa reramai yang tengah lapang duduk je kat rumah, JOM laa reramai kita memeriahkan di Dataran Merdeka dengan meringankan badan menari bersama kami,

Sempena Tarian Cuti-Cuti 1Malaysia. Mesti pernah dengarkan, jadi tunggu apa lagi jom kite reramaikannya yea.. Bermula pukul 7.00am sehingga 11.00am lebih kurang macamtu lah. Ok 1 2 3 4 5 nari lari. Saya pergi dulu... sayonara. (",)

2 comments:

Frodo Baggins said...

tarian satu malaysia?? hahahaha
jom jimba2 atar padang ... woohoooo
ble skodeng awek2 naaaaaa


>.___-<

apezs shah said...

|froodo| Hahaha ketawa mcm xsuka nape tu ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Q Jerit Cepat !


ShoutMix chat widget

Followers Q