About Me

My photo
Cinta bukan terletak pd ucapan yg berulangkali..cinta tidak pernah berubah,cuma insan yg mengubah hatinya..Insan yg menangis kerana cinta bukanlah bererti jiwanya lemah,tetapi itulah diantara bukti sebuah cinta yg hebat dan bukanlah suatu permainan.. Usah diratapi perpisahan dan kegagalan bercinta krna hakikatnya jodoh e2 bukan ditangan mnusia..atas kasih syg Allah, kau dan dia dipertemukan dan atas limpahan ksihNya jua kau dan dia dipisahkan krna hikmah yg tersembunyi. Prnahkah kau terfikir kebesaranNya??
online counter

Sunday, December 5, 2010

|| Berada Diluar Kawasan Rumah ||


salam,

Korang tahu tak, betapa gigihnya saya hari ini tahu. Pukul 5 am dah bergoleknya tayar kereta ke Dataran Merdeka utk show Tarian Cuti-Cuti 1Malaysia. Selesai dalam separuh macamtu, tak sempat saya nak habiskan Tarian utk yang ke-4 (ulangan). 5 org diantara kitrg yg dalam 10 org tadi gigih terus pergi Kuantan. Ada kenduri kawan kpd kawan, balik hari tau. 

Sekarang ni baru je sampai kat rumah. Badan memang penat sangat, dengan tarian dan perjalanan yang jauh tu hehe. Macamanelah boleh timbul idea giler-giler ni. Nasib saya tak kena drive, malas sebenarnya nak drive haha.. Gilerh badan penat ni....

Yang best macam-macam kiterg sembangkan dalam kereta masa perjalanan kesana. Part charut, maki hamun, gossip segalanya pun ada kerana tak nak kasi semua org akan tertidur kesahnya. mahu tidak dengan badan yang penatkan.

Karang kalau takde benda yang nak disembangkan, ada juga yang tertido. Kalau penumpang tido takpe, saya takot drive sekali tertido haha.. 2 part yg paling best.
  • Pergi ke Masjid Wilayah (mandi dan bersiap kat sana).
  • Sampai kat rumah kenduri, semua org tengok kiterg (seperti tak pernah tengok org kacak ke haha. *berangan sendiri haha..)


Boleh pula tu, dah makanan sedang dikemaskini. Alih -alih kiterg dapat makan makanan pengantin. Gilerh sedap tu..!! Bukan mudah dan senang nak dapat makan makanan pengantin tau. Akhir sekarang dirumah, perlu merehatkan badan. ESOK SAYA AMBIL CUTI!! Maksudnya saya cutilah ESOK. Boleh g jejelanan lagi selagi masih free takde show. Sayonaras korang, jumpe lagi (",)

2 comments:

IMANSHAH said...

Mood..menari ni..haha

apezs shah said...

|IMAN| Mood nari juga ke?
JOM boleh juga....;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Q Jerit Cepat !


ShoutMix chat widget

Followers Q