About Me

My photo
Cinta bukan terletak pd ucapan yg berulangkali..cinta tidak pernah berubah,cuma insan yg mengubah hatinya..Insan yg menangis kerana cinta bukanlah bererti jiwanya lemah,tetapi itulah diantara bukti sebuah cinta yg hebat dan bukanlah suatu permainan.. Usah diratapi perpisahan dan kegagalan bercinta krna hakikatnya jodoh e2 bukan ditangan mnusia..atas kasih syg Allah, kau dan dia dipertemukan dan atas limpahan ksihNya jua kau dan dia dipisahkan krna hikmah yg tersembunyi. Prnahkah kau terfikir kebesaranNya??

Monday, December 27, 2010

|| Hari Yang Paling Sibuk ||




Ape ada dengan tajuk. Aaa'h ada orang tidak setuju ke? Betullah, saya tengah sibuk ni. Sibuk sampai korang pijak kepala saya pun dah tidak sedar tau. Kerja berlambak tak siap lagi ni, speach pon belum siapkan lagi.

Esok saya kena jadi pengacara majlis untuk perhimpunan bulanan bahagian. Kalau saya tak kena menari hah macamni la jadinya. Kena jadi juruacara ataupun pengacarakan. Adehs malu muka saya nak ditunjukkan lagi, gitewwwww!!..*sengeh.

Tetapi dah diundi kenalah laksanakan tugas ini dengan jayanya. Jadi hari ini (petang) ada rehearsel *betul ke ejaan tu, janji korang fahamkan. Den kalau dah macamtu maksudnya memang saya busy la kan. Hah jangan tak percaya lagi.. yea saya menang.

So saya tak boleh membebel lelama ngan korang, nanti sayanya kerja pun tidak siap juga. Korang pula jangan lupa, singgahlah selalu. Kalau ada info baru silakan laa tag saya dan infokan. pasti selepas tu saya akan terjah. Kitakan kawan, jangan lupakan saya ahakz.

4 comments:

My Little Diary said...

salam

selamat menjalankan tugas dgn cemerlang & ikhlas... :)

apezs shah said...

|MLD| Salam,

Thanks MLD.. hope so k..;)

apezs shah said...
This comment has been removed by the author.
Siti Safiyyah said...

datang sini sbb ingat kat awak lah ni.. :P

p/s: saya ade award nak kasi awak ni. nak ke taknak kenen ambik jugak tau. *paksa ni* haha

http://lurvemyblog.blogspot.com/2010/12/good-friends-are-always-close-to-heart.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Q Jerit Cepat !


ShoutMix chat widget

Followers Q