About Me

My photo
Cinta bukan terletak pd ucapan yg berulangkali..cinta tidak pernah berubah,cuma insan yg mengubah hatinya..Insan yg menangis kerana cinta bukanlah bererti jiwanya lemah,tetapi itulah diantara bukti sebuah cinta yg hebat dan bukanlah suatu permainan.. Usah diratapi perpisahan dan kegagalan bercinta krna hakikatnya jodoh e2 bukan ditangan mnusia..atas kasih syg Allah, kau dan dia dipertemukan dan atas limpahan ksihNya jua kau dan dia dipisahkan krna hikmah yg tersembunyi. Prnahkah kau terfikir kebesaranNya??
online counter

Monday, December 27, 2010

|| 500 BLOG! ||




Salam. Apezs datang join segmen En. Ben lagi, TERKINI punya. Ada sesiapa dekat sini nak follow me utk join juga?? Oh ade yea, kalau macamtu sila klik ini. Jangan lupa tau. Bagi maklumat yg selanjutnya. [en muscle]


Kalau yang tengah nak join tu, kita jangan lupa pula. Setiap segmen pasti ada kehendaknya yg tersendiri. Segmen kali ini soalan yang diberikan boleh tahan dan yg menariknya tentang kita je. Jom lihat apa yg bakal saya jawab. Ikuti kisah selanjutnya :-

En. Ben mahukan saya ngomel sedikit ttg diri ini dan tujuan saya berblogger. Saya dalam erti kata lain Apezs Slamber adalah nama yang saya sendiri tidak pernah utk berfikir ke-2 kalinya. Ia datang dengan sendiri. 

Bukan saya mencari-cari apa yang hendak diperkatakan tapi Apezs Slamber adalah diri saya. Slamber dalam apa sahaja, jika berkaitan atau kena dengan keadaan. Seorang yang boleh berkawan.

Suka warna biru dalam kehidupan tetapi warnanya akan bertukar setiap 1 tahun. Hanya biru sahaja tersemat didada. Nak ata nakal tidaklah sangat, biasa saja saya ni. Cerewet kepada keadaan sekeliling, contohnya kalau rumah bersepah. Memang pantang saya, tidak suka.

Tujuan dalam berblogging ni tidaklah banyak sangat. Cuma ingin berkongsi ttg hidup ini, cuba untuk menengahkan penulisan saya dan mencari kenalan baru. Berkongsi kisah kehidupan saya tu bukan bermaksud kesemua yang terperinci tetapi sesetengah yang boleh dikongsikan. Itu sahaja saya rasa yang dapat saya kongsikan.

2 comments:

MyraAyreen ^^ said...

http://myraayreenmurshemellow.blogspot.com/

me one of thiss segmen .. hehe
datang jenguk dan bace ..

hit me back babe ...

apislerr said...

mengunjungi, mengkomen dan menggegarkan blog anda!
nice blog;)
blog apisv2©

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Q Jerit Cepat !


ShoutMix chat widget

Followers Q