About Me

My photo
Cinta bukan terletak pd ucapan yg berulangkali..cinta tidak pernah berubah,cuma insan yg mengubah hatinya..Insan yg menangis kerana cinta bukanlah bererti jiwanya lemah,tetapi itulah diantara bukti sebuah cinta yg hebat dan bukanlah suatu permainan.. Usah diratapi perpisahan dan kegagalan bercinta krna hakikatnya jodoh e2 bukan ditangan mnusia..atas kasih syg Allah, kau dan dia dipertemukan dan atas limpahan ksihNya jua kau dan dia dipisahkan krna hikmah yg tersembunyi. Prnahkah kau terfikir kebesaranNya??
online counter

Friday, December 3, 2010

|| Friday Of The Day ||



Salam dan morning to all BLOGGER. Hari ni dah Jumaat esok sabtu, tapi saya nak rehat sepuas-puasnya sangat ni. Badan dah terlalu penat dengan training semua. Dari bulan 11 hingga ke hari ini latihan tak STOP, setiap petang ada latihan. 2 hari berturut pula, latihan dr petang sampai ke malam saya ni.


Jadi nak ambil kesempatan yang diberikan, maksudnya Jumaat dan Sabtu saya rest. Oleh itu jangan lepaskan peluang itu. ALAMAK!!! Banyaklah boleh rehat. Kalau awak rehat sape nak kemas satu rumah, baju kamu sape nak basuh, ST sape nak kemas rumah dia? Apezs kamula yang bertanggungjawb tahu.
Sabtu malam kamu dah lupa ke apezs? Kan kita ada latihan terakhir bagi show ahad ni, siang saje kita rest okeh. Lepas pada tu kita masih ada latihan mcm biasa pada Rabu depan. What? O.M.G really? What the day lor.!! Masakla kamu apezs, haish tekadkan diri kerana dia adalah kesukaan kamu.

Insyallah saya akan lakukan yang terbaik kerana itu adalah minat saya.
Jadi untuk hari ini, kita pergi sarapan dan buat kerja dahulu ok.
Korang pula sarapan jangan lupa k, SAYANG korang
yang cantik lagi kacak ini. Sayonara.

p/s : Siapa yang join Tarian CC1M pada Ahad 5/12/2010 di Dataran Merdeka nanti? Jumpa disana.

2 comments:

Unknown said...

dh cm polis la plk...heheheh ari2 ade training!!!!

apezs shah said...

|A.F.A| Haha Patik motep jerk..
Mana ada polis, xsuka polis haha..
serius ni..:p
Yerp trainig hari-hari.. penatsgt nie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Q Jerit Cepat !


ShoutMix chat widget

Followers Q