About Me

My photo
Cinta bukan terletak pd ucapan yg berulangkali..cinta tidak pernah berubah,cuma insan yg mengubah hatinya..Insan yg menangis kerana cinta bukanlah bererti jiwanya lemah,tetapi itulah diantara bukti sebuah cinta yg hebat dan bukanlah suatu permainan.. Usah diratapi perpisahan dan kegagalan bercinta krna hakikatnya jodoh e2 bukan ditangan mnusia..atas kasih syg Allah, kau dan dia dipertemukan dan atas limpahan ksihNya jua kau dan dia dipisahkan krna hikmah yg tersembunyi. Prnahkah kau terfikir kebesaranNya??
online counter

Friday, December 10, 2010

|| Aku Nak Pijak Kaw ||






Sepertinya saya mahu menjerit sekuat hati, jika boleh dilakukan sekarang ini. Tapi tidak terdaya kerana tidak manis dikhalayak ramai. Apa pula orang lain yang melihat saya yang dalam keadaan sungguh tidak terduga. Pakar sakit jiwa pula dipanggil kemari. Tak mahulah saya masuk ward hahahah.. Demi kesihatan serta fizikal dalaman jua, akan saya pertahankan dari sudut yang berbeza. Ini adalah diriku, ini adalah sanubari hati aku. Mana ia datang ia pergi tetap kembali.

Dimana sahaja pasti ada yang bakal terluka. Kemana sahaja pasti ada yang merana. Penat lelah saya berusaha setahap setinggi segunung mana pun, tidak sama sekali dengan kemahuan dia. Bertungkus-lumus saya melakukan kerja yang diamanahkan kepada saya. Dia tetap tidak bersetuju dengan apa yang telah disajikan. Perkara yang tidak sama asik diperulangkan oleh dia. Sebusuk aku tidak sehitam kau!. Anak belacak pun tahu menghargai selut yang diberikan, tanah dan air yg diadakan.
Setiap bulan dia mahukan kelainan. Walaupun laporan yang disajikan adalah benda yang perlu sama setiap bulan. Setiap bulan dia mahukan komplimen dari akar hingga ke umbinya. Setiap kali hantar dia pasti memberikan komen yang tidak memberansangkan. Setiap kali laporan disediakan yang telah disiapkan seperti kemahuan dia pasti ada penolakkan pada bulan hadapan. Apa yg dimahukan oleh kau.!! Nak ku lawan tiada persamaan.

Nak ku lawan tidak ada kemampuan. Nak ku tempis tidak mampu bertahan. Nak ku serahkan tidak dijadikan hambaan. Dia punyai kuasa tober, ku punya kuasa beta. Yang ku mahu akal dan fikiranku menjadi satu. Sekarang kena buat laporan baru semula, haish nasib badan betul saya ni.

2 comments:

Unknown said...

jom pijak berjemaah nk..skali nk solt jumaat jap lg..ssuai la kan..

apezs shah said...

|A.F.A| Haha jom pijak berjemaah katanya.. masaklaa.. Jumaat ni..:p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Q Jerit Cepat !


ShoutMix chat widget

Followers Q