About Me

My photo
Cinta bukan terletak pd ucapan yg berulangkali..cinta tidak pernah berubah,cuma insan yg mengubah hatinya..Insan yg menangis kerana cinta bukanlah bererti jiwanya lemah,tetapi itulah diantara bukti sebuah cinta yg hebat dan bukanlah suatu permainan.. Usah diratapi perpisahan dan kegagalan bercinta krna hakikatnya jodoh e2 bukan ditangan mnusia..atas kasih syg Allah, kau dan dia dipertemukan dan atas limpahan ksihNya jua kau dan dia dipisahkan krna hikmah yg tersembunyi. Prnahkah kau terfikir kebesaranNya??

Friday, December 10, 2010

|| Nak Kata Bangsat La ||






Nak kata lebih pun aku malas la. Apa kejadahla ko ni mamat, mcm celaka sangat. Ko ngat ko bagus ka.

Aku tak heranla ko sapa pun. Budak dan berhigus lagi doh. Perasan bagus sangat pesal, memang mcm ciba* ja..
Tambahkan dosa aku ajekan. Tapi takpe aku nak luahkan sebab baru aku puas, dari aku jaja nama ko kat tepi-tepi jalan haha...

8 comments:

zacky ~786~ said...

sape dohh ??

apezs shah said...

|zack| siapa, aku sendiri pon tak kenal sape.. tiba2 main serkap aku jerk.

Rozuan Ismail said...

apa yang dia dah buat??sabar2x..

apezs shah said...

|rozuan| ape dia.. itu yg konfius sikit hehe. tapi menyakitkan hati juga la..

khaiyisah husna said...

sabar + cool yep..
jgn dilayan sgt

ANATI SOKI said...

sbr ek awak.. :)

Ain Tralala said...

opss..mencarut suda....

~sabor jer lah.

Miela Tahril said...

Blog Baru (2010) Pilihan??? kalau berbesar hati untuk undi saya. UNDI N0.108. nak tahu lebih lanjut? tekan sini

http://miela-tahril.blogspot.com/2010/12/blog-baru-2010-pilihan-undi-no108.html

terima kasih kerana sudi meluangkan masa :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Q Jerit Cepat !


ShoutMix chat widget

Followers Q