About Me

My photo
Cinta bukan terletak pd ucapan yg berulangkali..cinta tidak pernah berubah,cuma insan yg mengubah hatinya..Insan yg menangis kerana cinta bukanlah bererti jiwanya lemah,tetapi itulah diantara bukti sebuah cinta yg hebat dan bukanlah suatu permainan.. Usah diratapi perpisahan dan kegagalan bercinta krna hakikatnya jodoh e2 bukan ditangan mnusia..atas kasih syg Allah, kau dan dia dipertemukan dan atas limpahan ksihNya jua kau dan dia dipisahkan krna hikmah yg tersembunyi. Prnahkah kau terfikir kebesaranNya??
online counter

Friday, December 10, 2010

|| Narnia Time Free Nak Ke? ||


Salam.. Malam semua BLOGGER'S. Malam mcmni tengah buat apa tu? Tengah bosan ke? Kenapa tak rancang kegiatan/aktiviti yang nak buat tika ini awal-awal? Kan sekarang awak semua tengah bosan, saya nak ajak keluar sama pun takde info dari korang.


Kalau dapat info awal-awal pasti dapat join apezs. Hah mesti ada yang tertanyakan, JOIN pergi mana kan? Apa lagi sekarangkan musim wayang, cerita-cerita terbaru. Salah satu korang dah tahukan saya tengok ape semalamkan?


So tonite saya dan geng-geng yang lain nak tengok Narnia yang baru. Tetapi bukan 3D kerana saya bukanlah pandai dalam bahasa inggeris ni. Longkang pukang aje bila membaca dan membalas. Haha.. Haha silap lak.. Lintang pukanglah..


Tak sabar nak keluar malam ni, walaupun saya selalu je keluar malam. Actually gatai tak sabar sebab nak pakai baju baru haha.. Siapa disini pandai bacakan doa pakai baju baru? tolong ajarkan. saya budak baru belajar.


Jadi saya undur diri, jumpa lagi kita reramai jom tengok Narnia @ Pavillion KL.. Movie dah tunggu saya hahaha..hahaha....  :p

4 comments:

Unknown said...

waaaaa..nk ikot..bosan dok kat bilik..hehe

CekLa said...

doa pakai baju baru??

macam mana tu ye???

FR said...

dah tgok jugak narnia nie :)

asyiqin nasir said...

agak bosan jugek..hihi...

btw, do vote me! tQ
http://cikinaberry.blogspot.com/2010/12/alhamdulillah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Q Jerit Cepat !


ShoutMix chat widget

Followers Q