About Me

My photo
Cinta bukan terletak pd ucapan yg berulangkali..cinta tidak pernah berubah,cuma insan yg mengubah hatinya..Insan yg menangis kerana cinta bukanlah bererti jiwanya lemah,tetapi itulah diantara bukti sebuah cinta yg hebat dan bukanlah suatu permainan.. Usah diratapi perpisahan dan kegagalan bercinta krna hakikatnya jodoh e2 bukan ditangan mnusia..atas kasih syg Allah, kau dan dia dipertemukan dan atas limpahan ksihNya jua kau dan dia dipisahkan krna hikmah yg tersembunyi. Prnahkah kau terfikir kebesaranNya??

Friday, November 12, 2010

|| kO iNgat aku aPa ||


KO ingat aku apa? Jurukamera korang ke?.. Dah ko rajin nak ambil gambar, sendiri tangkap la. Aku bukan malas sebenarnya nak tolong, tapi kalau free takpelah. No Thanks!! Banyak kerja yang nak kena aku settlekan, dr nak melayan korang sahaja. Korang tanya aku ada kerja apa? Kerja tido korang kata haish ni tambah geram nie. Kerja banyak atas meja ni doh, cuma nak gerakkan kerja kureng. Banyak output yg belom sampai kat aku deh!..Jadi penangguhan itu agak beratla.. Sekarang ni bukan nak cerit pasal kerja aku, aku tahu nak buat apa. Sekarang kalau ko rasa HEBAT nak bergambar.. Pergilah amik, jangan nak merungut dan buat muka kat aku la... Bencik okeh!!... Aku nak http://matcuoi.comje ni.. Oklah nak pergi jumaat dahulu yea, korang jangan lupa pulak.. Lelaki tidak ada yang uzur kecuali yg sakit teruk. http://matcuoi.com

13 comments:

zacky ~786~ said...

hahaha..~

apezs shah said...

|zackry| Haha ketawa pulak..
saya tengah bengang nie..;)

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

musafir xpe kaaaannn??

Rafidah Bakri said...

mak aih.. Besarnya lens. Tahap gergasi. hahaha

apezs shah said...

|A.F.A| Musafir xpe katanya,.. Tapi musafir tu dok kat area dgn Masjid doh..:p

|Rafidah| besar ke? Mungkin nak amik jarak ke angkasa lepas tu hehe...;)

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

apesz:
bile apesz berkata-kata..hehehe..

apezs shah said...

|A.F.A| Ahakz... Charutan saya yea...:p

Amirah Adnan said...

sabo2..jgn marah2..ekeke..:p

apezs shah said...

|Amirah| Saya tengah bersabar aje nie.. Kalau xsabau dah sepah meja nie I kerjakan hehe....thanks..

Amirah Adnan said...

ala..tu sume dugaan dlm idup..be cool jek..xdek cabaran xrase lak nak hangen2 camtu kan?hehe..:p

apezs shah said...

|Amirah| Hehe pulak.. so kena terimalah yea, sbb itu kehidupan kan.. okeh laa saya TERIMA nikahnya.. Ooops bukan TERIMA keadaannya...=)

Amirah Adnan said...

hehe..nakai..

apezs shah said...

|Amirah| Mana ada nakai la...:p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Q Jerit Cepat !


ShoutMix chat widget

Followers Q