About Me

My photo
Cinta bukan terletak pd ucapan yg berulangkali..cinta tidak pernah berubah,cuma insan yg mengubah hatinya..Insan yg menangis kerana cinta bukanlah bererti jiwanya lemah,tetapi itulah diantara bukti sebuah cinta yg hebat dan bukanlah suatu permainan.. Usah diratapi perpisahan dan kegagalan bercinta krna hakikatnya jodoh e2 bukan ditangan mnusia..atas kasih syg Allah, kau dan dia dipertemukan dan atas limpahan ksihNya jua kau dan dia dipisahkan krna hikmah yg tersembunyi. Prnahkah kau terfikir kebesaranNya??

Friday, November 26, 2010

|| JOM Reramai ||

| Tengok betapa penat saya nak cari masjid d kawasan yg berpasir. |

Haha jangan salah ye, khas untuk lelaki sahaja. Jangan kaum wanita pun nak serbu sekali, beribadah dirumah atau surau pejabat pun kira okeh. Berapa ketika je lagi waktu Jumaat akan berkumandang, jom reramai ke masjid bagi menunaikannya. 

Tapi sebelum tu nak pergi makan tengahari terlebih dahulu, pagi tadi alas aje perot ni. NOW kita gerak ye. Cepat reramai saya tengah tunggu diLOBI ni.(",) assalamualaikum.

-_- : tiba-tiba jd baek pulak... salahkah saya jadi baik.?


7 comments:

CiK QiQi said...

xsalah pon dear..lagi digalakkan ade le..hehee^_^

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

salam
seruan ibadah ni...walau rengkas

apezs shah said...

|cik Qiqi| Hehe digalakkan ape yea?
Jadi baek erk haha.. apezs baek yeaaaa...

|brutalsolo| salam
insyallah betol juga.. seruan ibadah..:)

Frodo Baggins said...

tapi ..... gua lupa mandi wajib!
ehkekekkekekeke

apezs shah said...

|Frodo| apo.. tak mandi wajib..
ish xelok, lama2 sangat dibiarkan.

Kalamhati said...

memang baek pun kan..hehe..

menyeru kepada kebaikan dapat pahala tu..=)

apezs shah said...

|kalam hati| betul mmg baek utk menyeru kepada pahala..;) thanks kalam sokong saya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Q Jerit Cepat !


ShoutMix chat widget

Followers Q