About Me

My photo
Cinta bukan terletak pd ucapan yg berulangkali..cinta tidak pernah berubah,cuma insan yg mengubah hatinya..Insan yg menangis kerana cinta bukanlah bererti jiwanya lemah,tetapi itulah diantara bukti sebuah cinta yg hebat dan bukanlah suatu permainan.. Usah diratapi perpisahan dan kegagalan bercinta krna hakikatnya jodoh e2 bukan ditangan mnusia..atas kasih syg Allah, kau dan dia dipertemukan dan atas limpahan ksihNya jua kau dan dia dipisahkan krna hikmah yg tersembunyi. Prnahkah kau terfikir kebesaranNya??

Friday, November 12, 2010

|| haDiah mIsteRi utk folLower ke-100 ||


salam pembuka bicara
tangan dihulur tanda sepakat
maaf jika banyak kata yang tertera
saje saje nak menyakat.

dulang berisi daun keladi
keladi ulam dibuat santapan
korang semua sangat baik budi
kalau tengah free dtgla utk tatapan.

malam mencari sibiri-biri
rupa-rupanya disebalik guni
sebelum nie tgh pikir mcmane nak mencari
tau nak cari apa, kalau bukan followers begini.

rumah saya biasa-biasa
lebih cantik rumah Perdana Menteri
betol kata OTAI kena usaha
bukan senang orang nak memberi.

adek den suka lagu lady gaga
bila nyanyi boleh dgr petala tujuh
ha dulu ada follower tiga
see sekarang dah 97.

Berkat atas ajaran sifu En. Ben, apezs ingin mengucapkan ribuan terima kasih yg teramat sangat. Kerana entri suai kenal dialah, apezs mampu untuk memiliki followers yang seramai ini. Tiada mimpi tiada pemberi tapi yg NYATA di alam yg MAYA. Oleh demikian Insyallah (jika diizinkanNya), pada followers yg ke-100. Hadiah misteri menanti anda, oleh itu siapa yang dpt kita akan ketahui kemudian. Saya nak berpesan kepada FOLLOWERS yg KE-100, jika terbaca entri ini beritahu saya di LINK ENTRY ini. Sekian Terima Kasih..

petamid : korang rasa apa yea, hadiah misteri ini..=)

8 comments:

NcekYus said...

wah!! menarik tertarik ko mmg da BOOM.. klu macam ni nak kena jadi yg ke 100...tapi da jd da..apsl ko gtao..nnt sangkut smp 97 je..sbb org menantikan yg ke 100..huhuhu..xpe2..sp dpt dia untung bro..caiiyok!!

apezs shah said...

|Ncek| U betul ke? So nanti tersangkut sampai yg ke 97 je ke?
bukan lagi org usaha erk hehe...:p
alaaaa mcmane nie.. adoila.

aNnE said...

bile nk 99 ni hahaha

apezs shah said...

|anne| takkan sampai mcmtu sekali..
betol laa kata-kata Ncer..
nak kata ape..:'(

NcekYus said...

ha ha..ko da ilangkan followers..pandai pun..tp..?? mcm na org nak follow? he he..xpe..bole je..aku gurau beb.

apezs shah said...

|Nec| erk.. Alah org nak seribu daya u... tak nak xkesah kan.....;)

AMIRA IS MIRA said...

yes...saya yang jado follower yang ke 100!horeaaaa

apezs shah said...

|AMIRA IS MIRA|

TAHNIAH!!! Saya ucapkan untuk kamu.. Hadiah saya telah tetapkan. Tetapi minta maaf tidak semewah mana.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Q Jerit Cepat !


ShoutMix chat widget

Followers Q