About Me

My photo
Cinta bukan terletak pd ucapan yg berulangkali..cinta tidak pernah berubah,cuma insan yg mengubah hatinya..Insan yg menangis kerana cinta bukanlah bererti jiwanya lemah,tetapi itulah diantara bukti sebuah cinta yg hebat dan bukanlah suatu permainan.. Usah diratapi perpisahan dan kegagalan bercinta krna hakikatnya jodoh e2 bukan ditangan mnusia..atas kasih syg Allah, kau dan dia dipertemukan dan atas limpahan ksihNya jua kau dan dia dipisahkan krna hikmah yg tersembunyi. Prnahkah kau terfikir kebesaranNya??

Saturday, November 20, 2010

|| Berjalan ||



Salam dan salam menjengah malam. Dinginnya malam ini yang berlalu dengan senang hati. Seronok menjalani hari yang dengan keadaan yang puas. Mana datang kalau dia yang tak pergi. Mana sudah kalau dia yang tak pandai nak menyudah. Dalam banyak info, kenapa dia nak pergi tanpa hala tuju. Kalau ada yang sudi membantu kenapa nak menyombongkan diri dan membatu. Sekarang sambil-sambil update blog, tgk shout award. Ada yang tengok ke sekarang ni. Tapi mcm tak best je kan, ada member bagi pas tapi malas la nak pergi. Dok rumah kuar ngan member lain g karaoke lagi best rasanya. Dapat juga buat perfomance dari melihat org yang lain buat perfomance. kan kan kan.. hehe.. Wah ramainya dok menyundal berdiri berteriakkan memanggil nama artis. Adehs tak sakit tekak ke? Simpan suara yang merdu itu panggil org yang tersayangkan. Oklah setakat ini sahaja saya mencuci cuci kata .. sayonaras...;)

3 comments:

Lelaki Ini said...

karaoke adelah bnde paling besh dlm dunia!!!
hakhak!

Khairiz said...

selamat malam apez...ok la tuh apez..biar la diorang tu minat..hehehe....apez lau x suka bidang seni, apez buat la apa2 pun, janji hati apez senang

apezs shah said...

|Lelaki Ini| Hehehe betul saya setuju sesangat.. Karaoke paling best and de best....;)

|Khai| wah sakan dia.. selamat malan aka noon. BUkan xsuka bidang seni la.. cuma buhsan je.. xde geng kalau pergi mean geng rapat.. anyway thanks...(",)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Q Jerit Cepat !


ShoutMix chat widget

Followers Q