About Me

My photo
Cinta bukan terletak pd ucapan yg berulangkali..cinta tidak pernah berubah,cuma insan yg mengubah hatinya..Insan yg menangis kerana cinta bukanlah bererti jiwanya lemah,tetapi itulah diantara bukti sebuah cinta yg hebat dan bukanlah suatu permainan.. Usah diratapi perpisahan dan kegagalan bercinta krna hakikatnya jodoh e2 bukan ditangan mnusia..atas kasih syg Allah, kau dan dia dipertemukan dan atas limpahan ksihNya jua kau dan dia dipisahkan krna hikmah yg tersembunyi. Prnahkah kau terfikir kebesaranNya??
online counter

Wednesday, November 10, 2010

|| Bab Selam Cukup SuKa ||


Dah petang pon [ 10/11/2010 5:56PM ] Gituu..!! Hari ini nak buat apa agaknya yea? Ada sesiapa yang sudi nak menemani saya?... Buhsan juga kalau asik terperap sahaja dirumah ni. Ikutkan sebenarnya nak FOLLOW En. Ben, tetapi informasi yang diberikan seperti tidak sepenuhnya. Jadi ambil keputusan tidak mengapalah, tidak jadi untuk FOLLOW dia melepak malam ini. Sekarang sendiri kena created something untuk menghilangkan rasa bebanan dan rasa bosan itulah.



Informasi malam ini diberi oleh kenalan rapat, dia ajak saya pergi swimming atau berenang. Jadi ambil keputusan dengan pantas, saya JOIN dia malam ini pergi swim dekat Presint 6. Bermulanya aktiviti malam ni pada pukul 8PM. Agaknya malam ni ada ramai orang ke tidak kan, apa pun kenalah datang. Baru tahu ramai atau tidak kan kan...kan..... Apelah kamu ni apezs.. Yea aku pergi malam ni, takot sangat aku tak jadi pergi.. 2 jam aje selalunya swim nie dengan kadar RM2.00 sahaja. Semua orang mampu mendapatkanya. Erk! Nak dapatkan apa pulak nie.. Apezs oiii bukan mendapatkannya tetapi mampu untuk membayar dan menikmati kolamnya.. Haha betul ke tuh.. Pandai-pandai engkau je.. Pada korang jangan lupa yea, sentiasa info atau share pada saya. Selamat beristirehat semua. Muaaahsxxx..

4 comments:

MOMOCHAN said...

lamanya tak pergi swimming.silap2 da tak boleh berenang da.HEHE

apezs shah said...

|momochan| tak kan la sampai mcmtu...apezs pon dah agak lama xg swim nie.

efa said...

lama tak berenang sah2 la den akan kelemasan huahua :)

apezs shah said...

|efa| hehe gituu kelemasan..
kenalaa siapkan RELA kan kan kan..:p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Q Jerit Cepat !


ShoutMix chat widget

Followers Q