About Me

My photo
Cinta bukan terletak pd ucapan yg berulangkali..cinta tidak pernah berubah,cuma insan yg mengubah hatinya..Insan yg menangis kerana cinta bukanlah bererti jiwanya lemah,tetapi itulah diantara bukti sebuah cinta yg hebat dan bukanlah suatu permainan.. Usah diratapi perpisahan dan kegagalan bercinta krna hakikatnya jodoh e2 bukan ditangan mnusia..atas kasih syg Allah, kau dan dia dipertemukan dan atas limpahan ksihNya jua kau dan dia dipisahkan krna hikmah yg tersembunyi. Prnahkah kau terfikir kebesaranNya??

Wednesday, November 10, 2010

|| Mana satu nie, Tak bole pilih ||

Gilerh!! Padat tol 27/11/2010 ni, mana satu nak pergi? Impian yang perlu ku gapai atau ke rumah Raja Sehari teman sepejabatku... Korang tolong decide, I follow youuuu ahakz.. Tak pun korang tolong pergi salah satu dr agenda saya ok?... Nak pergi 2-2 juga, tapi nak pergi yang IMPIANKU ini. Mengharapkan sangat yang ini, pilihan ditangan saya. Perjalanan tu yg keliru ni. Fuhhhh!!! Apa pun jangan gelojoh. Nak ke Melaka baru ke KL mcm tak sempat. Jadi agak kecoh disini. Nak ke KL yg Melaka pula nanti marah saya. Semoga ada jalan penyelesaiannya. Keliru aku keliru.. Alamak Ajai Nurul la pulak. Manakan bisa sekujur tubuh berada didua tempat dalam waktu yang sama. Tidakkkkkkkkk!! Apezs kamu perlu memilih dan membuat keputusan yang wajarnya. adehs! *Pitam.. Ambulans satu~



p/s : Apa-apa pun apezs nak ucapkan Selamat Pengantin Baru.

6 comments:

Keyrill Eduardo Willeyhem said...

isk3....ikut rasa binasa, ikut hati mati...hhheheh! yang mana ko rasa sangat penting, itulah dia...

kehendak tidak memadai, keperluan adalah utama!

apezs shah said...

|keyrill| Insyallah.. betol cakap awak tu... terima kasih yea.. jommmm..=)

nora amila ghazali said...

btul2.... pilih yang mana penting...

Keyrill Eduardo Willeyhem said...

jom? nak ke mana? heheheh... :P

apezs shah said...

|nora| hehehe.... pilih yg mana penting.. saya dah pilih hehe..

|keyrill| Nak g mana yea..
nak ikut??

Keyrill Eduardo Willeyhem said...

heheheh...tonton wayang jom! hehehe....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Q Jerit Cepat !


ShoutMix chat widget

Followers Q