About Me

My photo
Cinta bukan terletak pd ucapan yg berulangkali..cinta tidak pernah berubah,cuma insan yg mengubah hatinya..Insan yg menangis kerana cinta bukanlah bererti jiwanya lemah,tetapi itulah diantara bukti sebuah cinta yg hebat dan bukanlah suatu permainan.. Usah diratapi perpisahan dan kegagalan bercinta krna hakikatnya jodoh e2 bukan ditangan mnusia..atas kasih syg Allah, kau dan dia dipertemukan dan atas limpahan ksihNya jua kau dan dia dipisahkan krna hikmah yg tersembunyi. Prnahkah kau terfikir kebesaranNya??
online counter

Sunday, November 28, 2010

|| Aku Seperti Mahu PITAM!! ||

Tolong panggilkan RELA, eh! silap Ambulans. Saya nak pitam, bukan kerena sesak nafas atau saya sakit perot tetapi disebabkan satu entry ini. Saya rasa nak pitam, dituju khas kepada saya itu ENTRY. Mana saya tahu kenapa mula-mulanya. Saya hanya menjelajah seperti blog-blog korang yg telah saya terjah [BW]. Saya pun buat cara yang samalah, terjah blog dia. Tapi tadi tgk update entry yg terbaru dari korang dan ternampak entry baru dari dia juga yg tertera Apezs Slamber.

Entah bagaimana saya pun klik entrinya, keluarlah windows tab yg barubagi entri tersebut.
Ahh pjg cerita pulak saya buat ni. Pendekkan cerita sikitlah ya. Baca permulaan tajuk : 100th Followers-Apezs Slamber!. What? really? Saya sendiri pun tidak menjangka dan ketahui sekali. Dulu saya ada buat entry untuk FOLLOWERS yg ke-100 juga and saya dibalas olehNya kembali. Nak tahu entry saya tu klik ini [ke-100] Alhamdulillah!! Blogger-blogger ada yang menghargai saya, terima kasih sesangat kepada korang semua.

Dia ada buat satu entry untuk saya berkaitan dengan FOLLOWERS KE-100 tau. Wah banyak juga dia research ttg blog saya. Saya nak mengucapkan ribuan terima kasih yg tersangat kepadanya. Korang mesti nak tahu siapakan, saya akan beritahu punyalah. Jangan risau, tapi korang jangan lupa terjah blog dia juga ye. Mana tahu ada rezeki, blog korang dipromosikan olehnya. Siapa tahukan.. Ok tak nak cerita panjang saya ingin perkenalkan BLOG yg telah membuat satu entry utk saya Miss Hayati dengan bernama NALURI KEHIDUPANKU... Ni pulak BANNER dr BLOG Cik Yati.. Hah ape tunggu lagi terjah cepat hehe!!..

sayonara!!

7 comments:

Anonymous said...

tahniah! :)

apezs shah said...

|QF| Hehe tak sangka nie..
thanks u..;)

humble.yat said...

apesz:
mau pitam jugak!tak sangka apesz akan reply blik entry tu..keep in touch ya!:-)

apezs shah said...

|Cik Yati| Hehe mestilah, saya kan balas jika berkaitan.. insyallah KIT...(",)

KE said...

nasib baik tak pitam lagi kan. hehehe.

Darling Pya said...

nenong...nenong...nenong..nenong...
beri laluan..!! beri laluan..!!
ambulan mau lalu...

fazye said...

tahniah =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Q Jerit Cepat !


ShoutMix chat widget

Followers Q