About Me

My photo
Cinta bukan terletak pd ucapan yg berulangkali..cinta tidak pernah berubah,cuma insan yg mengubah hatinya..Insan yg menangis kerana cinta bukanlah bererti jiwanya lemah,tetapi itulah diantara bukti sebuah cinta yg hebat dan bukanlah suatu permainan.. Usah diratapi perpisahan dan kegagalan bercinta krna hakikatnya jodoh e2 bukan ditangan mnusia..atas kasih syg Allah, kau dan dia dipertemukan dan atas limpahan ksihNya jua kau dan dia dipisahkan krna hikmah yg tersembunyi. Prnahkah kau terfikir kebesaranNya??

Friday, October 22, 2010

|| taK saNgka ||

Tidak sangka korang mcmtu,
apelah yang aku dah buat. Sampai korang tinggalkan
aku sorang². Pergi jumaat mcmtu aje, tak apela lepas nie.
Aku tak followla korang. Aku akan pergi sendiri. Aku nie menyusahkan korang
tu yg sebabnya tak diajak. Ok FINE!!

Biar langit diatas berbunyi kuat, tapi aku bukan seperti itu.
Tak kan sedetik berdentum kuat jika aku masih mampu menahan.
Biasalah kalau hidup korang pon tak sama dengan cara hidup aku.. kita mmg
berbeda dari seginya. Cuma yang sama dalam pegangan itu.
Setitik nila tak kan nak musnahkan semuanya.
Aku belajar dari kesilapan ini!!~

*p/s : aku hanya manusia kerdil.

4 comments:

edifier said...

nape ni.. ngajuk2 plak dia

apezs shah said...

ngajok la abe din sebab derang tinggalkan apezs mcm tu jer..
sedeh tau.

Khairiz said...

walau apa pun yang berlaku..sabar je la...kita x jangka apa yang akan terjadi pada diri kita..apa yang penting sabar k...

apezs shah said...

khai betol cakap awak tu.. kena bersabar aje lah kan..
mmg apezs bersabar aje nie.. ape pon semua dugaan darinya. mane hilang u nie.?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Q Jerit Cepat !


ShoutMix chat widget

Followers Q