About Me

My photo
Cinta bukan terletak pd ucapan yg berulangkali..cinta tidak pernah berubah,cuma insan yg mengubah hatinya..Insan yg menangis kerana cinta bukanlah bererti jiwanya lemah,tetapi itulah diantara bukti sebuah cinta yg hebat dan bukanlah suatu permainan.. Usah diratapi perpisahan dan kegagalan bercinta krna hakikatnya jodoh e2 bukan ditangan mnusia..atas kasih syg Allah, kau dan dia dipertemukan dan atas limpahan ksihNya jua kau dan dia dipisahkan krna hikmah yg tersembunyi. Prnahkah kau terfikir kebesaranNya??

Tuesday, January 18, 2011

|| Perghhh Mahal Gilerh! ||

Perghh korang tahu ada berita pasal petrol. Nak tahu lebih lanjut klik ini :-> [PETRO] biar yang benar rasanya. Kalau dia isi banyak tu, kita yg sederhana aje kewanganya bagaimanalah kan?

Sanggupkah anda semua isi setiap kali perlu dengan kadar harga yang macamtu? Fuhhhh kerja setahun belom tentu kita dapat bebas dari mengisi aje minyak dengan harga tu. Sangguplah korang naik basikal tak pon motosikal aje.

p/s : syukur alhamdulillah. Negara derang sbb bukan pengeluar minyak, tu yg jadi mahal sgt.

6 comments:

Lelaki Ini said...

asyk naek jewk minyak kan???

Siti Safiyyah said...

wahh semalam tengok lain, hari ni tengok dah lain..esok agaknye macam mana rupe baru blog ni eh? hehe ;)

PiKOk said...

naek basikal boleh selamatkan alam sekitar..ehehe

efa said...

asyik naik ja minyak kayap la der huhu..nice new header..

Mata Hati said...

pandai naik tak pandai turun..
mmg tak adil pun

ierayahaya said...

sebenarnya dah lama nak tanya.. mana dapat benda alah orang kotak ni?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Q Jerit Cepat !


ShoutMix chat widget

Followers Q