About Me

My photo
Cinta bukan terletak pd ucapan yg berulangkali..cinta tidak pernah berubah,cuma insan yg mengubah hatinya..Insan yg menangis kerana cinta bukanlah bererti jiwanya lemah,tetapi itulah diantara bukti sebuah cinta yg hebat dan bukanlah suatu permainan.. Usah diratapi perpisahan dan kegagalan bercinta krna hakikatnya jodoh e2 bukan ditangan mnusia..atas kasih syg Allah, kau dan dia dipertemukan dan atas limpahan ksihNya jua kau dan dia dipisahkan krna hikmah yg tersembunyi. Prnahkah kau terfikir kebesaranNya??

Wednesday, January 5, 2011

|| Masa Untuk Coklat Cardbury ||

Masa untuk membangkitkan selera makan selepas selera makanku tekah hilang. Hanya lunch dengan cardbury.. Siapa nak? Buka mulut....

Kalau ada yang nak diet pun boleh makan je coklat ni. Sedap dan menyelerakan hingga balik nanti pasti nak beli dan makan lagi..haha seleranya pulak. (",)

6 comments:

Sya said...

NaAAaaaaAAkkkkKK!!!

Sya said...

NaAAaaaaAAkkkkKK!!!

IMANSHAH said...

salam Piz

saya pun tak lalu makan, semalam tercekik tulang mak haya..hehe..tulang ayam lah

DiaUmaiNiNaz said...

apezs memang slamber kunyah cadbury...nt gumok awek lari !!

nil said...

chocolate sedap. tp manis bila dh byk mkn. coklat pedas ad x?

Joey said...

aku suka juga cadbury

tapi aku suka kinder bueno

p/s anda dah ber'bueno'?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Q Jerit Cepat !


ShoutMix chat widget

Followers Q