About Me

My photo
Cinta bukan terletak pd ucapan yg berulangkali..cinta tidak pernah berubah,cuma insan yg mengubah hatinya..Insan yg menangis kerana cinta bukanlah bererti jiwanya lemah,tetapi itulah diantara bukti sebuah cinta yg hebat dan bukanlah suatu permainan.. Usah diratapi perpisahan dan kegagalan bercinta krna hakikatnya jodoh e2 bukan ditangan mnusia..atas kasih syg Allah, kau dan dia dipertemukan dan atas limpahan ksihNya jua kau dan dia dipisahkan krna hikmah yg tersembunyi. Prnahkah kau terfikir kebesaranNya??
online counter

Wednesday, January 19, 2011

|| Haruskah Saya Malu @ Hanya Tersenyum ||

Salam blogger² semua. Selamat Pagi sayang. Korang amacam? Sehat? Dah sarapan pagi ke? Makan ape? Apezs cam biasa lor makan nasi goreng hehe..

Hari ini ape cer uol's? Ada kabarewak sakontom baru ke? Hehe den nak share NEWs ngan korang ni. Walaupon kite sedar, kita ini punyai adat yg tersendiri tetapi dimanakah ia terletak?

Didadakah? Dihatkah? Dimatakah? Ternyata itu semua terletak pada masing-masing punya persepsi. Saya ada terbaca paper online tadi dekat Kosmo, kesahnya pasal masyarakat kita sanggup mengutip syiling yg bertaburan dan bukan haknya.
Adalah kejadian yg berlaku, cuma tak faham kenapa ovious sangat sehinggakan arahan keselamatan tidak diendahkan. Haruskah saya hanya tengok atau tersenyum?

p/s: Korang meih join saya dekat sini. Tak perlu dah nak buka FB kalau dah xsuka hehe. kilik ini [1malaysia]

4 comments:

Unknown said...

depa ni mata DUITAN nme nye tu..miahaha..

MOMMY CGG said...

kalo akak..
akak tegur..
dan bg opinion..
ye la menyuarakan pendapat ..
kata negara demokrasi:)

adamzico said...

ingat zaman ali baba bujang lapok ka..? wink!

obat tradisional gagal ginjal said...

nice infonya gan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Q Jerit Cepat !


ShoutMix chat widget

Followers Q