About Me

My photo
Cinta bukan terletak pd ucapan yg berulangkali..cinta tidak pernah berubah,cuma insan yg mengubah hatinya..Insan yg menangis kerana cinta bukanlah bererti jiwanya lemah,tetapi itulah diantara bukti sebuah cinta yg hebat dan bukanlah suatu permainan.. Usah diratapi perpisahan dan kegagalan bercinta krna hakikatnya jodoh e2 bukan ditangan mnusia..atas kasih syg Allah, kau dan dia dipertemukan dan atas limpahan ksihNya jua kau dan dia dipisahkan krna hikmah yg tersembunyi. Prnahkah kau terfikir kebesaranNya??
online counter

Friday, December 17, 2010

|| What I'm On Stage ||

Mesti korang cakap gempaqkan, tapi memang gempaQ tu. Tidaklah segempaQ artis lain. Saya hanya suka-suka sahaja. Macamni sekarang ni saya OTW ke WangsaMaju/Wangsa Walk Kuala Lumpur. Ada show yg telah lama semua antara kami tunggu. Setelah sekian lama berlatih petang hingga ke malam..

Jadinya sekarang ini, tibanya kami untuk mempersembahkan segala apa yang telah dipelajari. Cuma tidaklah sehebat penari profesional. Hanya sekadar bersuka ria menari, ape pon kami akan buat yang terbaik. Dengar kata stagenya depan dengan Care4 Wangsamaju, tak pasti besar mana agaknya. Kalau kecil alamatnya terkedek-kedek laaa saya ni.

Dahla dengar cerita semalam dari cikgu tari, show kat Nilai Spring Hotel stage dia kecil gile. Dah tengok poto yg diambil cuma tak pasti bagaimana ni. Harapan saya biarla kosong sedikit diatas pentas itu. Janganla bersarat sangat dengan bunga-bunga, space untuk kami pasti habis. Dah ramai, stage kecil. Macamane nak bergerak tu? Bayangkanla.!!

Eh dah lari daripada tajuk sudeh. Jadi saya nak undur diri, nak bersiap dulu. Karang lintang pukang aje, tanpa apa-apa. Macamane tu? Haha..Haha.. Esok pon still ada juga..Sayonara (",)

2 comments:

ZWAN SABRI said...

Aiseyh, lepas ni boleyhla join SHOWDOWN 2011.. HAHA..

apezs shah said...

|Zwan| Haha motepla.. xmampooo lagi laa u... thanks ye..:p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Q Jerit Cepat !


ShoutMix chat widget

Followers Q