About Me

My photo
Cinta bukan terletak pd ucapan yg berulangkali..cinta tidak pernah berubah,cuma insan yg mengubah hatinya..Insan yg menangis kerana cinta bukanlah bererti jiwanya lemah,tetapi itulah diantara bukti sebuah cinta yg hebat dan bukanlah suatu permainan.. Usah diratapi perpisahan dan kegagalan bercinta krna hakikatnya jodoh e2 bukan ditangan mnusia..atas kasih syg Allah, kau dan dia dipertemukan dan atas limpahan ksihNya jua kau dan dia dipisahkan krna hikmah yg tersembunyi. Prnahkah kau terfikir kebesaranNya??
online counter

Thursday, December 9, 2010

|| Selimut Pagi ||






salam, Allahuakbar.

Lamanya saya tidak beroperasi dalam mencari identiti sendiri. Mana saya menghilangkan diri ye? Mungkin saya tengah mencari idea bagi bahan entry saya kot... haha..haha.. Lawak saje, saya ada aje cuma sedikit busy. Tidak sempat untuk menyentuh papan kekunci lappy saya tu langsung. Sentuh je kena marah sebab ada latihan dan perkara yang perlu dilunaskan terlebih dahulu.
Bismillah saya mulakan dengan pertanyaan pertama. Korang mcmane? Sehat? Sudah makan? Sudah bertambah usia ke? Ooops nanti ada kena seligi lak. Korang apa plans hujung-hujung tahun ni? Ada nak plans penambahan anak ke ahakz..? Aiyooook apezs mu ni gurau kasak.. maaf ye, biasala budak baru nak naik gituu..

Sekarang dah berada dikawasan opis, kerja siapa yg tahu. Mean kerja saya sekarang tengah banyak giloh!.. Biasalah kan hujung tahuun, biasanya penutup akhir tahun la. Jadi kesungguhan untuk bekerja kena ada, walaupun mmg asik malas aje mood tu datang. Tambah-tambah pula waktu macam sekarang ni. Tahu tak waktu apa? Waktu hujan kebat laaaaa haha..haha.. Sedap gilerh tarik selimut balik.
Hah tengok baru aje nak menaip, dah kena panggil lagi. Jadi jom kite reramaikan diri pergi makan pagi dulu dan bekerja untuk hidup ahakz.!! Salam morning korang.. Sayonara (",)

2 comments:

Smile Is Cure said...

salam morning utk anda jugak...boring kerja hari ni...

apezs shah said...

|S.I.C|

Salam,

morning u.. boring bekerja nape?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Q Jerit Cepat !


ShoutMix chat widget

Followers Q