About Me

My photo
Cinta bukan terletak pd ucapan yg berulangkali..cinta tidak pernah berubah,cuma insan yg mengubah hatinya..Insan yg menangis kerana cinta bukanlah bererti jiwanya lemah,tetapi itulah diantara bukti sebuah cinta yg hebat dan bukanlah suatu permainan.. Usah diratapi perpisahan dan kegagalan bercinta krna hakikatnya jodoh e2 bukan ditangan mnusia..atas kasih syg Allah, kau dan dia dipertemukan dan atas limpahan ksihNya jua kau dan dia dipisahkan krna hikmah yg tersembunyi. Prnahkah kau terfikir kebesaranNya??

Thursday, December 9, 2010

|| Artis Tetap Artis Juga ||


SHAH ALAM – Glamor menari, rumah tangga tunggang terbalik. Bagaikan terkena badi, satu demi satu rumah tangga pasangan yang pernah menyertai program hiburan realiti, Sehati Berdansa berdepan krisis yang berakhir dengan perceraian.
Terbaru, pasangan juara rancangan realiti Sehati Berdansa musim ketiga, Sein dan Nana disahkan bercerai talak satu di Mahkamah Tinggi Syariah di sini semalam.


Sein dan Nana merupakan pasangan ketujuh program realiti Sehati Berdansa yang bercerai setelah rumah tangga mereka dilanda badai.


Sein atau nama sebenarnya Syed Hussein Syed Mustafa, 27, yang merupakan anggota kumpulan Ruffedge melafazkan talak satu pada pukul 2.45 petang semalam selepas mahkamah membenarkan permohonan cerai yang difailkan Nana atau nama penuhnya Noor Diyana Muhammad, 26.
Hakim Syarie Zainor Rashid Hassin dalam penghakimannya memuji langkah yang dibuat oleh pasangan itu untuk menyelesaikan isu perceraian mereka secara baik.


“Setelah mendengar tuntutan, fakta kes dan keterangan kedua-dua pihak, mahkamah berterima kasih kepada kedua-duanya kerana mengikut peraturan sebagaimana apabila bernikah, begitu juga bila hendak bercerai,” katanya. - KOSMO

*****
Haish apa nak jadi dengan dunia ARTIS sekarang ni. Walaupun saya sendiri sedar. Jodoh ajal maut semuanya ditanganNya. Saya cuma rasa kenapakah seperti ini yang harus terjadi? Adakah disebabkan penyebaran melalui cetakan media yg membuatkan artis bercerai ni menjadi seperti ramai tersangat.. Atau adakah mmg lumrah.. Malas nak fikir panjang.. Lu Pikirlah Sendiri!!!

4 comments:

nulhazwany abdul malik said...

la cerai jugak...

sweet je tgk depe dua. huhu xde jodoh. sian kat anak

apezs shah said...

|nul| Itulaaa... susah nak cakap lagi, tapi dah terjadi pun... kesian anak2 derang.!

rabiatul said...

Bercerai jgk ?? Haih. Mcm mcm.

apezs shah said...

|Rabiatul| Dah jodoh dia sampai disitu ke.. nak kata lebih xleh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Q Jerit Cepat !


ShoutMix chat widget

Followers Q