About Me

My photo
Cinta bukan terletak pd ucapan yg berulangkali..cinta tidak pernah berubah,cuma insan yg mengubah hatinya..Insan yg menangis kerana cinta bukanlah bererti jiwanya lemah,tetapi itulah diantara bukti sebuah cinta yg hebat dan bukanlah suatu permainan.. Usah diratapi perpisahan dan kegagalan bercinta krna hakikatnya jodoh e2 bukan ditangan mnusia..atas kasih syg Allah, kau dan dia dipertemukan dan atas limpahan ksihNya jua kau dan dia dipisahkan krna hikmah yg tersembunyi. Prnahkah kau terfikir kebesaranNya??
online counter

Wednesday, December 15, 2010

|| Sambungkan Puisi Jiwang ||


Yes memang panjang lagi perjalanan nak buat bagi penulisan ini. Kalau boleh nak selesaikan dengan segera, supaya ada jalan penyelesaian yang lain. Bab yang hendak disambung sekarang ni masih dalam proses kerana BLUR!! haha..hhaha idea xnak datang.. Jadi mcmane nak cari idea untuk teruskan penulisan saya ni.
sapa ada idea nak kasi kat saya CEPAT!!

Mesti korang ingat, penulisan apakan..
Tu hah yg kat atas ni.. nak sambung lagi BAB nya.
Kalau boleh nak postkan setiap sejam haha..
Gilerh!! banyak idea kan.

Semalam baru je saya updatekan untuk BAB 3, bakal menyusur adalah BAB 4. Cuma idea nak mulakan bab tu masih belum dapat. Dimana harus saya pertengahkan serta permudahkan. Banyak sel-sel kepala yang perlu saya gunakan. Kalau tidak sel-sel kaki yang banyak saya guna.

2 comments:

Unknown said...

incya-Allah sel-sel di kepala kamu akan berfungsi .. hehe ayie nantikan ..

apezs shah said...

|Ayie| Hehe ayie nantikan ye...
Insyallah apezs akan update juga... utk kalian thansk ye.. muaaaahx

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Q Jerit Cepat !


ShoutMix chat widget

Followers Q