About Me

My photo
Cinta bukan terletak pd ucapan yg berulangkali..cinta tidak pernah berubah,cuma insan yg mengubah hatinya..Insan yg menangis kerana cinta bukanlah bererti jiwanya lemah,tetapi itulah diantara bukti sebuah cinta yg hebat dan bukanlah suatu permainan.. Usah diratapi perpisahan dan kegagalan bercinta krna hakikatnya jodoh e2 bukan ditangan mnusia..atas kasih syg Allah, kau dan dia dipertemukan dan atas limpahan ksihNya jua kau dan dia dipisahkan krna hikmah yg tersembunyi. Prnahkah kau terfikir kebesaranNya??

Friday, December 17, 2010

|| Percubaan Pertama dr Saya ||

Hari ni saya nak buat satu percubaab tentang tutorial yang telah diajarkan. Macam seronok tengok cara yang ditunjukkan dalam blog dia. Nak tahu siapakan? silakan terjah blog ini tau, mana tahu korang pun nak belajar juga cara-caranyakan. Okeh sila klik ini [mulot terkatup]. Blog dia mmg banyak memberikan info tutorial yang berkesan dan menarik sangat. Jadi apa nak buang masa lagikan, mai tengok saya nak mencuba 


Penglihatan yang terbaik adalah penglihatan yang pandai memahami kedudukkan seseorang itu. Biar jauh berada tapi penglihatan yang ditembusi dapat merasakan apa yang sedang terjadi. Mana datang penglihatan yang terbaik? Kalau bukan dari kewarasan minda seseorang. Jangan jahilkan diri dek kerana kamu adalah seorang yang buta. Biar buta dimata tetapi jangan buta dihati.

Itulah yang saya cuba lakukan. Adakah dia menjadi ye? Korang ase cantik tak macamtu? Haha harus lepas ini saya nak cuba dientry yg lain. Dia boleh kurangkan atau jimatkan ruangkan? Betul tak?

10 comments:

azrinrahim said...

gunakan warna yang lebih terang sedikit..baru nampak menyerlah ..heheh

IMANSHAH said...

ada gak tutorial pasal ni ek..hurm..

shantik2, keep it up

nulhazwany abdul malik said...

cantik jugak la..

ha ah bleh kecikkan cket ruang. leh merepek banyak lg. aha

nak belaja la

Woofer Storm said...

cun jee...heehee^^

efa said...

nice info nk gi terjah blog tu..dh lama cari ni hahaha..thanks apezs

apezs shah said...

|azrin| Insyallah saya hanya mencuba... But betul kata awak.. perlukan warna sedikitkan..thanks..:)

apezs shah said...

|imanshah| Hye u lama xdtg kan hehe.. Yerp apezs pon baru dpt tahu ni.. sambil2 BW... thanks u..;)

apezs shah said...

|Nulhazwany| Cantik juga ke? Hehe... Kalau mcmtu ape kata awak buat pulak nak? den jgn lupa kasi tahu saya ye...;)

apezs shah said...

|woofer| cun ke? wah thanks...:)

apezs shah said...

|efa| Welcome efa.. hah pastu jgn lupa buat tau.. nak tgk efa lak buat...;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Q Jerit Cepat !


ShoutMix chat widget

Followers Q