About Me

My photo
Cinta bukan terletak pd ucapan yg berulangkali..cinta tidak pernah berubah,cuma insan yg mengubah hatinya..Insan yg menangis kerana cinta bukanlah bererti jiwanya lemah,tetapi itulah diantara bukti sebuah cinta yg hebat dan bukanlah suatu permainan.. Usah diratapi perpisahan dan kegagalan bercinta krna hakikatnya jodoh e2 bukan ditangan mnusia..atas kasih syg Allah, kau dan dia dipertemukan dan atas limpahan ksihNya jua kau dan dia dipisahkan krna hikmah yg tersembunyi. Prnahkah kau terfikir kebesaranNya??
online counter

Sunday, December 5, 2010

|| Pece Lele NOW!! ||


Salam,

Eh! Jumpa lagi kite semua kan BLOGGER. NOW saya berada dikawasan Ampang KL. Pece Lele punya kedai haha. Untuk dinner bersama kengkawan yang setia gituu.. Korang semua pula dah makan ke? Atau tengah menunggu saya dinner bersama sekali kan.

Korang lambat book that place gituu.. Nanti susah nak makan, still gigih dengan badan yang dah PENAT. Karang melepak sampai ke pagi la ni, kompem punyalah. Ada yang ajak pergi Down Town Cheras utk mengurut kaki yang sudah lenguh haha..

Ah tak kesahlah korang oi, janji korang jangan kacau my mood tgh happy haha.. Ada yang nak join ke urut kaki, sila datang ke sana ye.. Boleh minta diskaun lepas korang bayar full haha.. Lawak aje. Hah derang dah panggil pula.. BYe Sayonara... (",)

3 comments:

Anonymous said...

selamat berdiner!

apezs shah said...

|LI| Selamat Berdinner utk u juga...=)

silvi silviani said...

nice info gan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Q Jerit Cepat !


ShoutMix chat widget

Followers Q