About Me

My photo
Cinta bukan terletak pd ucapan yg berulangkali..cinta tidak pernah berubah,cuma insan yg mengubah hatinya..Insan yg menangis kerana cinta bukanlah bererti jiwanya lemah,tetapi itulah diantara bukti sebuah cinta yg hebat dan bukanlah suatu permainan.. Usah diratapi perpisahan dan kegagalan bercinta krna hakikatnya jodoh e2 bukan ditangan mnusia..atas kasih syg Allah, kau dan dia dipertemukan dan atas limpahan ksihNya jua kau dan dia dipisahkan krna hikmah yg tersembunyi. Prnahkah kau terfikir kebesaranNya??
online counter

Tuesday, December 14, 2010

|| Pagi Nasi Goreng ||




Salam.
Morning saya mulakan, Bismillah saya lafazkan.
Sarapan pagi untuk hari yg indah : Nasi goreng dengan sosej 2.
Sekarang saya sudah kenyang..yeaaaaaaa!!. Tapi mana boleh masuk tido, kerja banyak ni tahu. Karang kena marah tidak menyiapkan kerja, sambil-sambilla saya mengonlinekan diri ini. Dan kalau boleh nak update setiap masa entri dari blog saya ni. Alah bukan apa, nak menaip dengan jari-jemari ku yang gebu ni * hah? gebu ke apezs. Choilaa!!

Selesai saya buka page BLOG ni tadi, saya terkejut dengan angka yang saya dapat bagi FOLLOWERS. Bukan disebabkan saya yang memilih dan terpaksa tapi ia yang berlaku dengan sendiri. Mesti nak tahukan pasal apa yang berlaku. Begini semalam masa online saya tengok FOLLOWERS saya dalam lingkungan 261 tapi pagi ini. Sungguh menghampakan kerana dah bertukar kepada 260. Ini bermaksud ada seorang yang telah unfollow dengan saya, wawaaaaa sedihnya. 
 
 
Siapakah orang itu ye??? Saya ada buat salah ke agaknya tu, takpela mungkin dia xseronok dengan blog saya. Saya usaha yang mana boleh ajekan, oklah saya buat kerja dahulu geng..Sayonara (",)

4 comments:

Unknown said...

salam.. xapalah hilang sorang incya-Allah 10 yang datang nanti .. hgn sedih ya .. sedap tu menu sarapan bagi ..ayie tak xsarap ag nie ..

Cik Bulat said...

wah dah bekfest !

PIkok blom lg..sobsob..

apezs shah said...

|azrin|Salam.. Ayiee Insyallah saya pon mengharapkan seperti itu juga.. kenapa belom sarap?

apezs shah said...

|pikok| Salam, dah pun u..
Kenapa belum, g laa makan pikok...;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Q Jerit Cepat !


ShoutMix chat widget

Followers Q