About Me

My photo
Cinta bukan terletak pd ucapan yg berulangkali..cinta tidak pernah berubah,cuma insan yg mengubah hatinya..Insan yg menangis kerana cinta bukanlah bererti jiwanya lemah,tetapi itulah diantara bukti sebuah cinta yg hebat dan bukanlah suatu permainan.. Usah diratapi perpisahan dan kegagalan bercinta krna hakikatnya jodoh e2 bukan ditangan mnusia..atas kasih syg Allah, kau dan dia dipertemukan dan atas limpahan ksihNya jua kau dan dia dipisahkan krna hikmah yg tersembunyi. Prnahkah kau terfikir kebesaranNya??
online counter

Friday, December 24, 2010

|| Lelah Dalam Kepuasan ||




Dua hari berturut tidak dipenuhi dengan aktiviti menulis BLOG ku ini. Bukan malas okeh, sibuk sedikit untuk kedua harinya. Sibuk dengan show sebenarnya, itu jela nak dikatakan. Bukan malas atau sebaliknya. Masa show dekat Nilai Spring tu, saya balik pukul 2AM dari pukul 2PM dekat sana. Hah lihat lama ke tidak? Lamakan.. Fuhh gilerhla rasanya..

Tetapi biarkan ia begitu lama, saya sentiasa memikirkan tentang BLOGGER² ini. Tidak senang duduk saya dengan tidak satu entri yang dikeluarkan oleh saya ketika itu. Semalam pula saya bercuti diatas ketidakpuasan untuk berehat dengan keadaan penatnya lagi. Tetapi ia dihabiskan dengan melakukan aktiviti luar kerana atas permintaan kawan. Tidak satu pun diwujudkan. Begitu sadisku rasakan ketika itu.

Dan pada hari ini, ku memetik-metik serta memicit-micit butir² huruf ini dengan keyakinan. Walaupun dalam keseduan, ku yakin akan hikmahnya. Penat masih belum sempatku lepaskan sudah datang kepenatan yang lain. Adehs macamana saya nak senang kalau bukan dari susahkan? Jadi dengan rela hati saya Take It. 

Datang je opis, dah bunyi kekecohan berlaku. Bukan kerana derang bergaduh ye TETAPI boss yang tidak reti berfikir tu buat hal. Diminta kepada kesemua staf Seksyen PK seramai 24 org, hadirkan diri di May Hotel KL pada pukul 10.00 AM. Tidak ke sengal belangkas namanya tu. Dari opis Putrajaya nak ke sana bukan dekat. Nak redah haluan jeam lagi bukan senang. Drive pejabat pula takde, cuti gamaknya dah hilang seminggu. Nak drive kereta sendiri gilerh ke ape? Nak claim pun kedekut tak kasi. Sesuka hati je nak suruh orang buat itu ini. Kalau kaya sangat, buat sajelah dekat Pullman Hotel area Putrajaya ni. Gigih sampai kesana tu ape pasal?!

Tak ke menyusahkan orang namanya. Hah kan saya dah membebel mengalahkan mak datin. Haish!! Hari ini jumaat Puan oi, pikiaq sikit. Bukannya KL tu macam Putrajaya, lengang je. KL orang pakat nak kuar g Jumaat Prayers lagi. Haish susahnya kalau dia hanya mampu memikirkan hal sendiri tetapi kebajikan pekerja dihampeh-hampehkan.. Betul hampagas laa ekau ni boss. Berseronoklah ekau sorang-sorang kat sana. Tak kebulur lagi kiterg nie kalau xdpt makan makanan hotel tu.. Saya baru je lepas makan kat hotel gak. Makan free je, xyah bayar pun. Huh!!

**Sabar apezs. Kerana SABAR ITU SEPARUH DARIPADA IMAN, betul tak rakan² ahakz **

12 comments:

Sheherazade said...

btl3...sabar lah


hehe,ayt power?klik la link yg diberi

efa said...

betul tu apezs sabar dari separuh iman sokong tu...sabar ja la yg termampu kehkeh :)

Anonymous said...

adeyh2!
sabar k!
x mo tensi2!

apezs shah said...

|PeriP| Dah klik pun.. mmg powerkan heeh...;)

apezs shah said...

|Efa| Hahaha sabar jela nie efa.. kalau tak seranggggg hehe..;)

apezs shah said...

|LI| Insyallah tidak akan berlarutan.. Hanya seketika waktunya.. ;)Thanks LI

Irma A.Wahid said...

kemain membebel apesh ye~~~mengalahkan datin..haha..sabar2 ye~~boss tu pikir dy boss blh wat suke hati je ye x..nsb boss i x cmtuh..hehe

apezs shah said...

|irma| Haha macam mak datin ke.. Alaaa xnak laaa hehe... boss u xcamtu ke? bertuah badan..;)

Farah Awang said...

apezs, show apa ?
awk ada live band ke?
hoho

:p

apezs shah said...

|Inip| Show ape? Bukan band tetapi dancer. Penari ajo..;)

Irma A.Wahid said...

hehe,,,xnk datin da tu nak ape, datuk berumur..ade cucu nak??
bos i leceh tpi dlm diam..ha cne gaya tuh

apezs shah said...

|Irma| Dato' laa xmau datuk ada cucu hehe... leceh tapi dlm diam? macamane tu.. pening2 haah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Q Jerit Cepat !


ShoutMix chat widget

Followers Q