About Me

My photo
Cinta bukan terletak pd ucapan yg berulangkali..cinta tidak pernah berubah,cuma insan yg mengubah hatinya..Insan yg menangis kerana cinta bukanlah bererti jiwanya lemah,tetapi itulah diantara bukti sebuah cinta yg hebat dan bukanlah suatu permainan.. Usah diratapi perpisahan dan kegagalan bercinta krna hakikatnya jodoh e2 bukan ditangan mnusia..atas kasih syg Allah, kau dan dia dipertemukan dan atas limpahan ksihNya jua kau dan dia dipisahkan krna hikmah yg tersembunyi. Prnahkah kau terfikir kebesaranNya??

Monday, December 13, 2010

|| Kretif Budak SPM ||


Cuba perhatikan gambar yang tertera ini. Bertapa kretifnya budak SPM tu. Tapi sayang, kreatif ataupun seni dia tidak bertempat. Sah - sah cikgu yg mark kan kertas dia ni, akan menggagalkan dia. Nasibla!!

4 comments:

Rozuan Ismail said...

budak SPM ke?try tgk bahasa dia?macam bahasa vietnam je..hehe

apezs shah said...

|zuan| mksd I bukan SPM Malaysia.. hehe...;)

SURIA AMANDA said...

budak2 zaman skarang..teknologi dah canggih..mcm ni ler jadinya

apezs shah said...

|kak suria| teknologi katanya..adehs.. bukan lukis sdr ke kak?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Q Jerit Cepat !


ShoutMix chat widget

Followers Q