About Me

My photo
Cinta bukan terletak pd ucapan yg berulangkali..cinta tidak pernah berubah,cuma insan yg mengubah hatinya..Insan yg menangis kerana cinta bukanlah bererti jiwanya lemah,tetapi itulah diantara bukti sebuah cinta yg hebat dan bukanlah suatu permainan.. Usah diratapi perpisahan dan kegagalan bercinta krna hakikatnya jodoh e2 bukan ditangan mnusia..atas kasih syg Allah, kau dan dia dipertemukan dan atas limpahan ksihNya jua kau dan dia dipisahkan krna hikmah yg tersembunyi. Prnahkah kau terfikir kebesaranNya??

Friday, December 3, 2010

|| Korang Mampu?? ||






Wah!! Gilerh!! Siapa yang mampu tu? Saya ke? Oh no no no no... Kucing bertanduk pun belom tentu mampu untuk miliki jenama KERETA TUAH ini. Beruntungnya kita jika kereta ini diletakkan harga yang amat menarik dan mampu untuk kita miliki sekali sekala kan. Korang mesti dah tengok dan ada juga belum tengok kereta keluaran PROTON akan datang ni. Jom reramai tengok nak :

 1.

2.
3.

4.

5.

6.

7.

8.

9

10.

Eh! Tak muncul lagi ke. Kira lagi.

a

b

c

d

e

f

g

h

i

j

k

l

m

n

o







Yeeeea!! Inilah dia kereta yang idaman semua orang kalau dapat. Semalam kuar berita TV3. Siapalah nak jadi SugarDaddy apezs yea! eh! Silap SugarMummy saya, hahaha.. hahha.. Niat tak boleh blah!. Takpe usaha yang penting pasti ada punyalah. Enjoy k uol's.

9 comments:

Shaofie said...

ada tagged contest untuk anda. dan jemputlah skali untuk sertai contest blog privasi.

My Little Diary said...

salam,
cantiknya keter tu hehe

apezs shah said...

|Shofie| Insyallah.. thanks..

|MLD| ahakz.. salam..
cantik kan.. banyak lagi yg ada..
Proton kuarkan jenama sempena nama-nama pahlawan melaka dulu.
mcm tuah jebat lekir lekiu dll.

EzuWan Ilias said...

wah hebat tue..biler keter2 tue nak launch en apez????
tuah 2 dah mcm camry besaunyer...

EzuWan Ilias said...

wahh xtau seyh proton nk kuarkan model2 mcm 2..proud beb...

apezs shah said...

|Ezuwan| Salam,
Hebat! kan.. saya pon terasa bangga pada mulanya. Tuah tu bukan mcm CAMRY tapi Force. Keluaran yang dikeluarkan ini adalah dr kereta yg sedia ada. banyak lagi nama-nama mcm jebat specis INSPIRA dimake upkan menjadi cara mewah dr yg asal. Kasturi pun sama.. Diadaptasi dari saga BLM dan dimake up menjadi lebih cantik. Kasturi dah dipasarkan di Thailand pon, dah 2mnggu tu...;)

EzuWan Ilias said...

wah...bangganyer..hurm ader x pic model Kasturi???pelik ae..asal x launch kat malaysia dulu..yg baru launch inspira...hurm inspira 4me ok lar tapi rasanyer harga mahal kot..baik beli model toyota or honda..tapi bangga lar dgn model 2..

zacky ~786~ said...

glerr gempak seyh keter nie..!!!
inspira pn kalah..pergghh .. .

best x2..

p btw: harga myk dengo koba nk naik da.. pakai bsial jerr la.. nmpak gaya nyerr hehe

apezs shah said...

|zacky| Yes mmg cantik dan kalah INSPIRA tapi INSPIRA pon tetap ada jenama juga telah ditukarkan kepada JEBAT.

Haha mmg pon tgh bengang nie. tapi kena redha juga..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Q Jerit Cepat !


ShoutMix chat widget

Followers Q