About Me

My photo
Cinta bukan terletak pd ucapan yg berulangkali..cinta tidak pernah berubah,cuma insan yg mengubah hatinya..Insan yg menangis kerana cinta bukanlah bererti jiwanya lemah,tetapi itulah diantara bukti sebuah cinta yg hebat dan bukanlah suatu permainan.. Usah diratapi perpisahan dan kegagalan bercinta krna hakikatnya jodoh e2 bukan ditangan mnusia..atas kasih syg Allah, kau dan dia dipertemukan dan atas limpahan ksihNya jua kau dan dia dipisahkan krna hikmah yg tersembunyi. Prnahkah kau terfikir kebesaranNya??
online counter

Wednesday, December 15, 2010

|| Kesilapan Dari Dalaman ||

Tidak pernah saya meminta semua itu terjadi tanpa kerelaan hati. Tapi benda sudah hendak terjadi, saya tidak boleh menolak kemungkinan yang terjadi. Benda akan terjadi jika ia nak terjadi. Kalau saya minta nak itu adakah ia terjadi, sukar nak berlakukan.

Jadi jika ia terjadi diatas kehendakNya, pasti akan terjadi. Saya yang hanya makhlukNya hanya mampu berserah serta menyerah. Tidak saya sangka selama ini saya menunggukan kehadirannya serta ingin mengetahui kisahnya. Ia berakhir dengan satu kisah yang bukan saya sedari.

 Semalam terjawablah sudah kesemua yang senantiasa bermain dibenak fikiran saya. Bukan salah sesiapa saya rasakan, inilah yang dinamakan KEHIDUPAN. Jika kita menyalahkan, menunding jari kepada org lain tidak sesekali kita akan berasa puas berpanjangan.

Jadi dengan suka hati (walaupun hati merintih sedih) saya mengucapkan ribuan terima kasih kerana sudi menjadi kawan saya selama ini. Tanpa kamu saya rasa tak dapat kenal walaupun seketika apa itu 'KAMU'. Sedih saya semalam, menangis saya semalam, menitis air mata saya semalam, berteriakkan saya semalam. Tapi hari ini saya pulih dengan adanya itu KEHIDUPAN.

2 comments:

Yellow LEOpard said...

be strong. :)

apezs shah said...

|Miss Leo| Insyallah sedaya upaya saya bertahan... ;)thanks!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Q Jerit Cepat !


ShoutMix chat widget

Followers Q