About Me

My photo
Cinta bukan terletak pd ucapan yg berulangkali..cinta tidak pernah berubah,cuma insan yg mengubah hatinya..Insan yg menangis kerana cinta bukanlah bererti jiwanya lemah,tetapi itulah diantara bukti sebuah cinta yg hebat dan bukanlah suatu permainan.. Usah diratapi perpisahan dan kegagalan bercinta krna hakikatnya jodoh e2 bukan ditangan mnusia..atas kasih syg Allah, kau dan dia dipertemukan dan atas limpahan ksihNya jua kau dan dia dipisahkan krna hikmah yg tersembunyi. Prnahkah kau terfikir kebesaranNya??
online counter

Wednesday, December 22, 2010

|| Candle Light Dinner ||




Nah terperanjat gituuu, tajuk bukan main hebat lagi. Siapalah nak temankan saya agaknya kan. Tajuk hebat tetapi kenapa pula fotonya berlainan sekalikan. Macamane nak ditafsirkan ni? Biar saya tauke blog Apezs Slamber yang terangkan kepada korang semua ye.

Begini kisahnya. Bermulanya pukul 12.00 tengahari ni persiapan bagi menyambut event yang dibuat oleh Jabatan Penerbangan Malaysia. Tapi saya bukannya tetamu atau ahli yang bakal makan bersama-sama dato-dato, datin-datin tetapi saya adalah seorang penghibur dimalam ini.

Malam ini DCA singkatan bagi Jabatan ini mengadakan makan malam bagi kakitangannya. Jadi saya hanya mengambil kesempatan untuk menjadi salah seorang dancer malam ni. Sekarang sudah pukul 12.00PM kan, jadi memang kena menghadirkan diri di Nilai Spring. Kat hotel katanya buat makan malam ni. 

Saya tak boleh buang masa lagi ni, kena gerak dahulu. Kalau tidak saya terlewat kena ketuk ngan cikgu tari. Tak pasal-pasal aje. Malam ini adalah last show utk tahun ni maybe. Aritu ada 2 job lagi dpt cuma belom kompemkan lagi. We wait & see!! Daaaaa Sayonara (",)

6 comments:

efa said...

igtkan candle light dinner apa la, apezs ni..huhu..good luck utk tari menari..

apezs shah said...

|Efa| Haha tertipu ke? Alaaa sekali sekala je u...ahakz..!!! Thanks...;)

ZWAN SABRI said...

Aiseyh, Ingatkan bercandle light dinner ngan sapa la tadi..
btw, good luck for ur tari tirana kk.. ;)

Joey said...

wah! mari menari plak neh..hahaha

Dinaz said...

kalau candle light btul2 kan best!

Anati Soki said...

igt kan kamu nk dating ngn sapa la tadi.. caaait.. anat tertipu.. hehehehe... best ofluck k!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Q Jerit Cepat !


ShoutMix chat widget

Followers Q