About Me

My photo
Cinta bukan terletak pd ucapan yg berulangkali..cinta tidak pernah berubah,cuma insan yg mengubah hatinya..Insan yg menangis kerana cinta bukanlah bererti jiwanya lemah,tetapi itulah diantara bukti sebuah cinta yg hebat dan bukanlah suatu permainan.. Usah diratapi perpisahan dan kegagalan bercinta krna hakikatnya jodoh e2 bukan ditangan mnusia..atas kasih syg Allah, kau dan dia dipertemukan dan atas limpahan ksihNya jua kau dan dia dipisahkan krna hikmah yg tersembunyi. Prnahkah kau terfikir kebesaranNya??

Tuesday, December 14, 2010

|| Besday Lagi ||

Sudah petang, tak lama lagi nak balik kerja dah. Now tengah makan kek besday lagi. Hari ini ada besday kakak di opis ni, haritu pon ada utk saya dan 2org rakan lagi. Today nak upload pula picture yg diambil. jom tengok, sorry kabur sedikit. thanks kepada tuan punya gambar yg berikan kpd saya :-


| kak elizia, saya & Wani |
| Kak Azni 14/12/2010 |
 Mesti ada yang tertanya-tanya kenapa ada besday 1st & 2nd kan. hehehe adalah sebabnya tu, kalau tidak takkan saya letakkan. Jangan marah!..

4 comments:

Rozuan Ismail said...

bgtau je la apa sebabnya,,hehe

apezs shah said...

|zuan| nak tahu sebab juga ye.. kasi jawapan dulu haha..:p

ZWAN SABRI said...

Apa penyebabnya?
curious nii.. HAHA..

apezs shah said...

|zwan| taknak laa kasi tahu.. segan saya.....;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Q Jerit Cepat !


ShoutMix chat widget

Followers Q